انتقاد محمد صادق حسنی معرفی عجیب مدیرعامل مخابرات گیلان؛

عدم استفاده از ظرفیت کارشناسان و نخبگان استان دغدغه تازه ای نیست

حرف تازه – دکتر محمد صادق حسنی جوریابی درباره معرفی غیر منتظره مدیر غیر بومی مخابرات استان گیلان گفت: بحث مدیران غیر بومی و عدم استفاده از ظرفیت کارشناسان و نخبگان داخلی استان گیلان دغدغه تازه ای نیست. او افزود: بحث مدیران بومی از آنجا مطرح می شود و اهمیت پیدا می کند که مدیران بومی […]

حرف تازه – دکتر محمد صادق حسنی جوریابی درباره معرفی غیر منتظره مدیر غیر بومی مخابرات استان گیلان گفت: بحث مدیران غیر بومی و عدم استفاده از ظرفیت کارشناسان و نخبگان داخلی استان گیلان دغدغه تازه ای نیست.

او افزود: بحث مدیران بومی از آنجا مطرح می شود و اهمیت پیدا می کند که مدیران بومی با ظرفیت ها و مشکلات و دغدغه های استان و مجموعه تحت مدیریت خود آشنایی و تسلط بیشتری دارند.

حسنی جوریابی درباره انتصاب مدیر تازه وارد مخابرات استان گیلان گفت: این انتصاب بدون هماهنگی با استاندار محترم گیلان و نمایندگان استان بوده و در نوع خود بی سابقه است.

او افزود: استاندار محترم از این حکم رضایت ندارند و موارد نارضایتی خود را به وزیر ارتباطات نیز اعلام کردند که وزیر باید در این مورد تجدید نظر داشته باشد و نمایندگان استان گیلان نیز در این مورد با استاندار هم نظر بوده و تمام قد از تصمیم ایشان حمایت خواهیم کرد.

روز گذشته علی کارگزار معاون مدیرعامل و رئیس مرکز عملیات فنی و تجاری شرکت مخابرات ایران در جلسه‌ای که تحت عنوان نشست تخصصی مخابرات گیلان در سالن مخابرات استان در رشت در حال سخنرانی بود با اعلام یک خبر باعث شگفتی و اعتراض جمعی از مدیران مخابرات استان شد.

بر اساس خبرهای رسیده به گیل نگاه ، بدون اعلام قبلی به کارکنان و مدیران مخابرات استان، اعلام شد که رسول آمویی که اصالتا اهل کرمانشاه است جایگزین رضا خضردوست مدیرعامل پیشین مخابرات استان شده است.

این موضوع با اعتراض جمعی از کارمندان ارشد و مدیران مخابرات استان مواجه شد و آن‌ها جلسه را به نشانه‌ی اعتراض ترک کردند.

۲۶ بهمن‌ماه هم به دنبال خبر انتصاب نیکنام جدیدی مدیرعامل مخابرات زنجان به سمت مدیرعامل مخابرات گیلان با مخالفت کارکنان این ارگان و رسانه‌های استان مواجه شد.

منبع : گیل نگاه