راه ورود بهراد ذاکری به شورا هموار تر می شود؛

عبدالهی و رمضانپور گزینه های جدید شهرداری رشت؟

حرف تازه – شنیده ها حاکی از آن است برخی منتخبین شورای پنجم رشت به دنبال شهردار شدن حامد عبدالهی هستند. بر این اساس گفته می شود احتمالا حامد عبدالهی جای خود را به بهراد ذاکری به عنوان اولین عضو علی البدل شورا خواهد داد تا بدین ترتیب هم سهم اصلاح طلبان از کرسی های […]

حرف تازه – شنیده ها حاکی از آن است برخی منتخبین شورای پنجم رشت به دنبال شهردار شدن حامد عبدالهی هستند.

بر این اساس گفته می شود احتمالا حامد عبدالهی جای خود را به بهراد ذاکری به عنوان اولین عضو علی البدل شورا خواهد داد تا بدین ترتیب هم سهم اصلاح طلبان از کرسی های شورا به عدد ۴ افزایش یابد و هم شهرداری نزدیک تر به اصلاح طلبان در راس کار قرار بگیرد.

هرچند از گوشه و کنار زمزمه های این تصمیم به گوش می رسد اما هنوز برای قضاوت در خصوص تصمیم اصلاح طلبان به خصوص تصمیم شخص احمد رمضانپور بسیار زود است چرا که از یک سو عده ای رمضانپور را حامی ثابت قدم می دانند و از سوی دیگر برخی تحلیلگران معتقدند شهردار شدن رمضانپور نیز بعید به نظر نمی رسد. اگر اصلاح طلبان نتوانند با حامد عبدالهی برای شهرداری رشت به توافق برسند شاید شهردار شدن رمضانپور هم دور از ذهن نباشد.

عبدالهی و رمضانپور هر دو از بخت بالایی برای کسب رای اکثریت شورا برخوردارند و به همین دلیل اصلا بعید نیست به زودی شاهد خداحافظی ثابت قدم با شهرداری رشت و انتخاب شهردار جدید از بین منتخبین شورای پنجم و در نتیجه ورود بهراد ذاکری به پارلمان شهری باشیم.