عاملان خروج اسناد محرمانه شورا مشخص شوند

تی تی خبر : عضو شورای اسلامی شهر رشت نسبت به خروج برخی اسناد، نامه‌ها و مکاتبات محرمانه و غیرمحرمانه از این شورا به شدت انتقاد کرد. فاطمه شیرزاد در گفتگویی اظهار کرد: بارها اتفاق افتاده که برخی از اسناد و مکاتبات محرمانه مربوط به اعضای شورا از این نهاد به طریق نامعلوم خارج شده و […]

تی تی خبر : عضو شورای اسلامی شهر رشت نسبت به خروج برخی اسناد، نامه‌ها و مکاتبات محرمانه و غیرمحرمانه از این شورا به شدت انتقاد کرد.

فاطمه شیرزاد در گفتگویی اظهار کرد: بارها اتفاق افتاده که برخی از اسناد و مکاتبات محرمانه مربوط به اعضای شورا از این نهاد به طریق نامعلوم خارج شده و سر از رسانه‌ها بیرون آورده است.

وی افزود: این موضوع بارها تذکر داده شده اما همچنان شاهد خروج اسناد محرمانه، نامه‌ها و مکاتبات صورت گرفته از شورای شهر رشت هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر ورود حراست شهرداری رشت به موضوع مذکور، گفت: از مدیر حراست شهرداری رشت می‌خواهیم به صورت ویژه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و مشخص کردن عاملان خروج اسناد محرمانه از شورا وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه افراد مذکور قصد تشویش اذهان عمومی و ایجاد تفرقه بین نمایندگان شورا و مسئولان و شهروندان را دارند، خاطرنشان کرد: چنین اقدام‌هایی در بین مردم بصیر و ولایتمدار شهر رشت جایگاهی ندارد و این اقدام‌ها تنها راه نفوذ برای دشمنان اسلام را هموارتر می‌کند.

شیرزاد با قدردانی از رسانه‌هایی که در راستای منویات مقام معظم رهبری و توسعه استان و شهر رشت قلم می‌زنند، متذکر شد: جنجال‌افکنی توسط رسانه‌های زرد در بین مردم فهیم شهر رشت هیچ ارزشی‌ندارد.

وی از تمام مسئولان شورای اسلامی شهر رشت خواست تا نسبت به انجام اقدام‌های غیر قانونی واکنش‌ صریح نشان داده و با متخلف یا متخلفان به شدت برخورد کنند.

منبع : فارس