فعالیت های شهردار در سراوان ستودنیست

عاقل منش: توجه جدی به سراوان یکی از خواسته های شورای شهر رشت بود

یک عضو شورای اسلامی شهر رشت در بازدید چهار نفره از دفنگاه سراوان و مشاهده تکمیل پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان، ابراز رضایت و خشنودی کرد و فعالیتهای شهردار رشت در این زمینه را ستود.

حرف تازه – محمدحسن عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت در بازدید چهار نفره از دفنگاه سراوان و مشاهده تکمیل پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان، با بیان اینکه یکی از خواسته های شورای شهر رشت توجه جدی به سراوان بود فعالیتهای شهردار رشت در این زمینه را ستود و ابراز رضایت و خشنودی کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: ۱۳ ماه از فعالیت دکتر حاج محمدی به عنوان شهردار رشت می گذرد که حالا شاهد پایان عملیات اجرایی تصفیه خانه سراوان هستیم. توجه به سراوان یکی از خواسته های اصلی همه اعضای شورای شهر بوده و هست.
عاقل منش ادامه داد: زباله هایی که در سراوان دفن می شوند شیرابه هایش رودخانه های رشت و تالاب انزلی را در نهایت آلوده می کند که مورد توجه همه دوستداران محیط زیست بوده و خواهد بود.
این عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به داخلی بودن دستگاه هایی که در تصفیه خانه رشت نصب شده اند گفت: این موضوع که از توان داخل برای اجرای پروژه ها استفاده کنیم مورد تاکید مقام معظم رهبری است که جای قدردانی دارد.
وی تاکید کرد: حل مسئله سراوان مورد توجه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گیلان، معاونان وی و حتی دادگستری استان است و ما امیدواریم با تزریق اعتبارات باقی مانده و جذب اعتبارات تخصیص یافته پروژه های مرتبط با مدیریت پسماندها در رشت، به خوبی پیش برود.
عاقل منش: توجه جدی به سراوان یکی از خواسته های شورای شهر رشت بود

عاقل منش : توجه جدی به سراوان یکی از خواسته های شورای شهر رشت بود