۹ فرد تایید شده از فومن و شفت/عاشوری و بهروزی فر تایید شدند، جماعتی و رجبی تایید نشدند

تی تی خبر : رفته رفته حرارت انتخابات در شهرستان های فومن و شفت با اعلام اسامی تایید شده‌ها داغ تر و داغ تر می‌شود! در شرایطی که فقط ۴۰ روز تا انتخابات هفتم اسفند فرصت باقی مانده است، انتخابات مجلس تنها یک گام به مرحله آخر صلاحیت ها را پیش رو دارد و پرونده متقاضیان […]

تی تی خبر : رفته رفته حرارت انتخابات در شهرستان های فومن و شفت با اعلام اسامی تایید شده‌ها داغ تر و داغ تر می‌شود!

در شرایطی که فقط ۴۰ روز تا انتخابات هفتم اسفند فرصت باقی مانده است، انتخابات مجلس تنها یک گام به مرحله آخر صلاحیت ها را پیش رو دارد و پرونده متقاضیان تکیه بر صندلی‌های سبز بهارستان هم از هیئت های اجرایی به عنوان اولین نهاد بررسی کننده صلاحیت و هم از شورای نگهبان استان خارج شده است.

هزاران داوطلب و فعال سیاسی امروز نگاه به سمت شورای نگهبان دوخته اند تا از نتایج حساسترین بخش از انتخابات که همانا رد و تایید صلاحیت داوطلبان توسط ناظران این شورا است با خبر شوند.

کارشناسان انتخاباتی امروز ۲۷ دی ماه را مهمترین روز در تقویم انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی خوانده اند. قضاوت های شورای نگهبان در باره کاندیداها از عواملی است که نقش تعیین کننده در سرنوشت رقابت های انتخاباتی دارد و تاحدی چهره سیاسی مجلس آینده را مشخص می دهد.در ادوار گذشته انتخابات، روز اعلام نتیجه بررسی صلاحیت ها همواره خبر ساز بوده است و اتفاقات و چالش های سیاسی بسیاری در این روز شکل گرفته است.

انتخابات در شهرستان فومن این روزها به شدت در تکاپوی اسامی اعلام شده می‌باشد ، طبق اعلام منابع غیر رسمی در حوزه انتخابیه فومن و شفت ؛عاشوری،خانم عاشوری،بهروزی فر،روحی،خوش کار،میرزایی فشالمی،اشرافی و موسویان و رمضانی توانسته اند تایید خود را از استان دریافت و برنامه ریزی هایشان را برای ایام تبلیغاتی صورت دهند.

حال کار باقی افرادی که رد صلاحیت شده اند به مرحله بعدی و در تهران ادامه خواهد یافت.

رمضانی گل افزانی در بین اسامی تایید شده از سوی خبرگزاری کاسپین اعلام شده است.

طبق این لیست اعلامی باید شاهد یک اتفاق تکراری در تاریخ برگزاری انتخابات فومن و شفت باشیم . چنانچه لیست تائیدشده‌ها در آخر تغییری نکند (که بعید به نظر می‌رسد) همین افراد راهی رقابت های انتخاباتی شوند باید بازهم شاهد شکل‌گیری دو قطبی عاشوری / بهروزی باشیم.

اتفاقی که دقیقاً ۴ سال قبل و در دوره پیشین رُخ داد و در حالیکه خلیل بهروزی فر از حمایت همه جانبه احزاب و افراد مختلف برخوردار بود در لحظه آخر بازی را به دست عاشوری واگذار و از ورود به بهارستان بازماند.حال اما یک تحلیل فوتبالی از جنس گزارش هایی که فردوسی پور ارائه می‌دهد حاکی از ان است که اگر بخواهیم به صورت تاریخ گونه به ماجرای ورود عاشوری به مجلس نگاهی بیاندازیم باید گفت که از آنجایی که ناصر عاشوری قلعه‌رودخانی یک دور در میان راهی مجلس می‌شود پس احتمالا در این دور اگر به طور غیرحرفه‌ای نگاهی بی‌اندازیم ، ماجرا کمی برای وی خطرناک‌تر به نظر می‌آید.

هرچند که ذره ای به این نوع نگاه اعتماد و اعتباری نیست و هنوز برای اینکه بخواهیم پیش بینی دقیقی از نفر آخر ارائه دهیم زود است. هرچه که هست اُمیدواریم این دور از انتخابات بدور از هیجانات کاذب و تنش‌های بی حساب و کتاب برگزار و فرد منتخب راهی مجلس شورای اسلامی شود…

منبع : بهجت نیوز