بازگشت هیجان انگیز

عادل فردوسی پور گزارشگر فینال آسیا در اینستاگرام فارسی AFC

عادل فردوسی پور با بازگشتی عجیب و هیجان انگیز دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و اوسان هیوندای کره جنوبی را در صفحه اینستاگرام ای ‌اف‌ سی گزارش خواهد کرد.

حرف تازه – عادل فردوسی پور با بازگشتی عجیب و هیجان انگیز گزارشگر دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و اوسان هیوندای کره جنوبی در صفحه اینستاگرام فارسی ای ‌اف‌ سی خواهد بود.

به گزارش حرف تازه به نقل از خبر ورزشی ، کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گزارش اختصاصی بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در صفحه اینستاگرام خود، از عادل فردوسی پور دعوت کرده و فردوسی پور هم با این دعوت موافقت کرده و اکنون وارد دوحه قطر شده است. او به محض ورود به دوحه تست کرونا می‌دهد و با مشخص شدن جوابش ۲۴ ساعت در هتل قرنطینه می شود.
این در حالی هست که AFC، مجوز حضور محمد حسین میثاقی، مجری فوتبال برتر را در قطر صادر نکرده است. گفته می شود میثاقی به دلیل استفاده از واژه «ای اف سیرک» پس از محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر، توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا بلاک شده و اجازه حضور در مسابقاتی که زیر نظر AFC برگزار می شود را ندارد.
گفتنی است کنفدراسیون فوتبال آسیا حق پخش مستقیم فینال آسیا را به تلویزیون ایران نداده و بنا دارد این بازی را به صورت مستقیم در صفحه اینستاگرام فارسی AFC با گزارش عادل فردوسی پور پخش کند.
به گزارش حرف تازه، از روز گذشته موج حمایتی هواداران عادل فردوسی پور در فضای مجازی به راه افتاده و پیش بینی می شود بازدید صفحه لایو اینستاگرام صفحه فارسی AFC رکوردی کم نظیر را به ثبت برساند.
عادل فردوسی پور گزارشگر فینال آسیا در اینستاگرام فارسی AFC

عادل فردوسی پور گزارشگر فینال آسیا در اینستاگرام فارسی AFC

منبع: خبرورزشی