زنگ خطر فاطمه شیرزاد برای مسئولین استانی و ملی؛

ظرفیت سلول های زباله سراوان رو به پایان است

حرف تازه – رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت از تست ربات جمع کننده گونه گیاهی مهاجم سنبل آبی از تالاب عینک خبرداد. در نهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز فاطمه شیرزاد به عنوان ناطق دوم به سخنرانی پرداخت و گفت: بعد از ایام محرم ربات جمع کننده گونه […]

حرف تازه – رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت از تست ربات جمع کننده گونه گیاهی مهاجم سنبل آبی از تالاب عینک خبرداد.

در نهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز فاطمه شیرزاد به عنوان ناطق دوم به سخنرانی پرداخت و گفت: بعد از ایام محرم ربات جمع کننده گونه گیاهی سنبل آبی در تالاب عینک آزمایش خواهد شد.

شیرزاد با اشاره به اینکه این تالاب بزرگترین تالاب شهری کشور و دومین تالاب بزرگ گیلان است اظهار داشت: باید نسبت به وضعیت این تالاب با حساسیت بیشتری اقدام کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت همچنین به مساله سراوان، زرجوب و گوهررود اشاره کرد و افزود: موضوع تفکیک زباله مورد تاکید کمیسیون بهداشت است.

شیرزاد با به صدا دراوردن زنگ خطر برای مسئولین استانی گفت: ظرفیت سلول های زباله سراوان تنها تا دو سال دیگر جوابگو خواهد بود و ما از همین امروز زنگ خطر را برای مسئولین استان از حوزه مدیریت شهری به صدا در می آوریم.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه بخش وسیعی از جنگل های سراوان به دلیل شیرابه های زباله ها از بین رفته است افزود: در سازمان محیط زیست شاهد تغییر مدیریت بوده ایم و انتظار داریم بیش از پیش به این مسائل توجه شود و استاندار آینده گیلان نیز پیگیر مطالبات مردم در این حوزه باشد.