مجید پتکی بازیگر برگزیده جشنواره مانهایم آلمان:

ظرفیت ایجاد شهرک سینمایی در گیلان وجود دارد / امکانات ایجاد شود هنرمندان با وزارت خانه به گیلان می آیند

حرف تازه : بازیگر برگزیده جشنواره مانهایم آلمان گفت: گیلان این ظرفیت را دارد که استان فیلم سازی کشور شود. مجید پتکی در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت اظهار داشت: باید اصالت گیلانی بودن خود را حفظ کنیم و تلاش نماییم اگر پرچمی را بالا می بریم در وهله اول پرچم شهر و استانمان باشد. […]

حرف تازه : بازیگر برگزیده جشنواره مانهایم آلمان گفت: گیلان این ظرفیت را دارد که استان فیلم سازی کشور شود.

مجید پتکی در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت اظهار داشت: باید اصالت گیلانی بودن خود را حفظ کنیم و تلاش نماییم اگر پرچمی را بالا می بریم در وهله اول پرچم شهر و استانمان باشد.

وی تاکید کرد: از زمانی که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت راه اندازی شد در حوزه تئاتر و برنامه های کودک و نوجوان حضور فعال داشته ام.

این بازیگر گیلانی افزود: از زمانی که فیلم های سینمایی و سریالهای ایرانی را از صادرات تحریم کردند در حرفه ما بسیار اثر گذاشت و به شبکه استانی گیلان دستور دادند که سریالهای کوتاه بسازد و این درحالی است که شبکه های سراسری بهترین سریالها را با استفاده از هنرمندان استانی می سازند.

بازیگر برگزیده جشنواره مانهایم آلمان با بیان اینکه گیلان این ظرفیت را دارد که استان فیلم سازی کشور شود گفت: لوکیشن کوه و دشت و دریا و جنگل در گیلان وجود دارد و تمام این نعمت های خدادادی ظرفیت ساخت شهرکهای سینمایی را در گیلان فراهم کرده است.

وی افزود: اگر امکانات را ایجاد و گیلان را به عنوان استان سینمایی کشور مطرح سازیم بسیاری از هنرمندان با وزارت خانه به گیلان می آیند.

بازیگر برگزیده جشنواره مانهایم آلمان با اشاره به اینکه «فیلم زمانی دیگر» در جشنواره کلکته جایزه کارگردانی و بازیگری را دریافت کرد گفت: در جشنواره مانهایم آلمان نیز موفق به کسب جایزه  بهترین بازیگر نقش مرد با عنوان جایزه ” دستاورد ویژه  شد.

پتکی افزود: این فیلم پس از اکران در جشنواره فجر در بخش هنر و تجربه وارد اکران در سینما می شود.

فرهنگسرای مجازی رشت