دکتر ثابت قدم شهردار رشت:

طی ۴ الی ۵ روز آینده کارگاه تجهیز جاده ای برای تعریض خیابان و محله مجتمع مسکونی پارس خزر و محلات اطراف آغاز به کار خواهد کرد

حرف تازه : عصر دیروز در مراسمی با حضور دکتر سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت , مهندس عبداللهی مدیر منطقه ۵ , فاطمه شیرزاد و امیرحسین علوی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، محمدباقر بشردانش مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت و جمع کثیری از اهالی مجتمع مسکونی پارس خزر رشت پانزدهمین پارک […]

حرف تازه : عصر دیروز در مراسمی با حضور دکتر سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت , مهندس عبداللهی مدیر منطقه ۵ , فاطمه شیرزاد و امیرحسین علوی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، محمدباقر بشردانش مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت و جمع کثیری از اهالی مجتمع مسکونی پارس خزر رشت پانزدهمین پارک محله ای رشت در منطقه مسکونی پارس خزر افتتاح شد.

 

به گزارش حرف تازه به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت؛ شهردار رشت با حضور در مراسم افتتاح پارک و فضای مکث منطقه پارس خزر با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری تعداد پارک های محله ای شهر رشت از ۱۵ مورد به ۲۳ مورد خواهد رسید , اظهار داشت : پارک ها محله ای براساس نگاه هر محله یک فضای شهر است که در بودجه سال آینده این روند. توسعه ای برای کل مردم تعمیم خواهد داشت.

 

 

 

دکتر ثابت قدم با تاکید برتمرکز شهرداری بر نقاط کم برخوردار در توسعه شهری خاطر نشان کرد : مناطق ۴ و ۵ شهری رشت از مناطق کمتر برخوردار است که در بودجه سال ۹۶ توجه بیشتر و ویژه ای به این مناطق خواهد شد.

وی عدم دسترسی مناسب به خیابان اصلی و فقدان فضا های عمومی شهری در این محله را مهم ترین دغدغه ساکنین آن برشمرد و افزود : طی ۴ الی ۵ روز آینده کارگاه تجهیز جاده ای این محله برای تعریض خیابان و محله مجتمع مسکونی پارس خزر و محلات اطراف آغاز بکار خواهد کرد.

دکتر ثابت قدم تصریح کرد : در راستای ایجاد سرمایه اجتماعی مبتنی بر فضاهای عمومی تفاهم نامه ای مشترک با شهروندان در قلب منعقد خواهد شد.

 

 

 

شهردار رشت ایجاد فضای امن و برخورد مدنی مناسب و دو سویه با شهروندان را از وظایف شهرداری ها برشمرد و یاد آور شد : برخورد مدنی مناسب از سوی شهروندان نیازمند توسعه سیمای شهری و زینت بخشی به محلات است و این مدنیت سبب خواهد شد تا شهروندان مشارکت حداکثری در توسعه فضاهای محله ای منطقه ای و ملی خود داشته باشند.

دکتر ثابت قدم اظهار افزود: امید است با وقوع برند سازی در شهر رشت هم درآمد پایه و هم اشتغال به گونه ای ارتقا یابد تا در اداره شهر شاهد مشارکت حداکثری از سوی شهروندان باشیم.