رهنما چادرش را به بخشی داد!

طی حکمی از سوی سلطانی فر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان منصوب شد

حرف تازه – سرانجام دوران پر افت و خیز مسعود رهنما در اداره کل ورزش و جوانان گیلان به پایان رسید و مریم بخشی به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد. رهنما که دوران پرحاشیه ای را در ورزش و جوانان گیلان پشت سر گذاشت شاید سیاسی ترین مدیر تاریخ ورزش گیلان بوده است […]

حرف تازه – سرانجام دوران پر افت و خیز مسعود رهنما در اداره کل ورزش و جوانان گیلان به پایان رسید و مریم بخشی به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد.

رهنما که دوران پرحاشیه ای را در ورزش و جوانان گیلان پشت سر گذاشت شاید سیاسی ترین مدیر تاریخ ورزش گیلان بوده است به حدی که یکی از اعضای اصلاح طلب شورا در جلسه ای با حضور رهنما گفته بود باید درس سیاست را از آقای رهنما یاد بگیریم!

مهم ترین نقد منتقدین به رهنما انتصابات در هیئت های ورزشی از بین مدیران و سیاسیون بوده است که به چالش مهمی برای مدیرکل سابق ورزش و جوانان تبدیل شده بود. 

سرمربی سابق تیم ملی طی همین چند روز گذشته در خصوص این انتقادات گفته بود: پس از انتخابات ریاست جمهوری و در شهریور ماه گفتند که ۳ ماه دیگر رهنما را کنار می گذارند. دوستان در ماه آبان گفتند که اگر رهنما را بر نداریم چادر سر خواهیم کرد و این صحبت ها در اسفند سال گذشته به اوج رسید و من هم برای دوستان چادر خریدم و به عنوان عیدی فرستادم!

گفته می شود از شش ماه قبل گروهی از منتقدین سرسخت تاکید داشتند که با توجه به برخی تصمیمات سیاسی رهنما، عدم کسب سهمیه المپیک برای گیلان و همچنین اظهارات تامل برانگیز و اخراج از بسیج مدیرکل ورزش و جوانان گیلان باید پیش از آغاز سال نو تغییر کند و حالا با حدود یک ماه تاخیر در ابتدای سال ۹۷ این تغییر و تحولات انجام شد.

شاید بهتراست امروز مسعود رهنما چادری نیز به مریم بخشی، سرپرست ورزش و جوانان هدیه دهد که حجابی برتر است…