دو معاونت زیر ذره بین نظارتی شورای رشت؛

دو فوریت طرح تحقیق و تفحص از شهرداری رشت تصویب شد

حرف تازه – صبح یکشنبه صد و نود و چهارمین جلسه علنی شورای شهر رشت در عمارت مرکزی شورا برگزار شد. در این جلسه دو فوریت تحقیق و تفحص از قراردادها و معاملات شهرداری رشت که با ۵ رای به صحن علنی شورای شهر رشت آمده بود با ۱۰ رای اعضای شورا به تصویب رسید. […]

حرف تازه – صبح یکشنبه صد و نود و چهارمین جلسه علنی شورای شهر رشت در عمارت مرکزی شورا برگزار شد.

در این جلسه دو فوریت تحقیق و تفحص از قراردادها و معاملات شهرداری رشت که با ۵ رای به صحن علنی شورای شهر رشت آمده بود با ۱۰ رای اعضای شورا به تصویب رسید.

در متن این طرح آمده است:

با عنایت به اینکه دوره فعالیت شورای چهارم رو به اتمام است و از طرفی فعالیت شهردار رشت جناب آقای ثابت قدم به پایان رسیده است، ما امضاء کنندگان زیر وفق ماده ۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی: “نظارت بر حسن اداره و حفظ سرمایه و دارایی های نقدی، جنسی و اموال منقول و غیر منقول شهرداری بالاخص در حوزه معاونت عمرانی، اداری و مالی، قرارداد پیمانکاران، مناقصه ها، ماده ۱۴ و خرید اقلام تدارکاتی و هم چنین نظارت بر حساب درآمد و هزینه انها…”، طرح دو فوریتی تشکیل کار گروه مالی، فنی و حقوقی توسط کارشناسان خبره جهت بررسی قراردادها و معاملات شهرداری و احصاء تخلفات یا جرایم احتمالی و ارایه به شورا جهت رسیدگی و تصمیمات و در خصوص آنها را درخواست داریم.

 

قطعا اگر با تحقیق و تفحص این کارگروه، هیچ تخلفی مشاهده نشود موجب خرسندی شهروندان و آسودگی خاطر مدیریت شهری رشت خواهد شد.