طرحی که علیپور پیشنهاد داد، حاجی پور رأی جمع کرد و شیرزاد آن را به نام خود سند زد!

نفس پاداش شب یلدا برای کارکنان حجمی با توجه به مشکلات معیشتی کارکنان شهرداری از سوی هرکس که باشد قابل‌تحسین و تقدیر است اما برخی رقابت‌ها و اول اول گفتن‌ها بسیار قابل‌توجه و البته نگران‌کننده است که مبادا چنین مصاحبه‌هایی برای سند زدن اقدامات در حوزه کارگری به نام خود رنگ و بوی انتخابات و رأی جمع‌کردن از قشر کارگری شهرداری داشته باشد!

حرف تازه – شصت و هفتمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلان‌شهر رشت با ریاست فاطمه شیرزاد در شرایطی برگزار شد که بر اساس گزارش موجود در سایت شورای شهر رشت هیچ صحبتی در خصوص پرداخت پاداش به کارگران شهرداری رشت به مناسبت شب یلدا مطرح نشد. (گزارش کمیسیون بهداشت شورای شهر در پورتال شورای شهر رشت )

پس‌ از این جلسه اما محمدحسن علیپور طی مصاحبه‌ای پیشنهاد پاداش به کارگران شهرداری به مناسبت شب یلدا را مطرح و در صحن شورا نیز در نطق خود به مشکلات معیشتی کارکنان شهرداری رشت تأکید می‌کند. در ادامه اسماعیل حاجی پور با قبول مسئولیت درخواست به جمع‌آوری امضا از اعضای شورا می‌پردازد که به نظر می‌رسد همان زمان نیز اکثریت اعضای شورا در این موضوع اتفاق‌نظر مثبت داشتند و از این طرح استقبال کردند. (مصاحبه محمدحسن علیپور در حمایت از پرداخت پاداش به کارگران شهرداری در پورتال شورای شهر رشت )

بعدازاین ماجرا فاطمه شیرزاد در اقدامی عجیب طی گفتگویی که در پرتال رسمی شورای شهر رشت منتشر شد همان حرف‌های علیپور را تکرار کرده و جمع‌آوری امضا و لایحه مذکور را نیز به نام خود سند زد! موضوعی عجیب و قابل‌تأمل که مشخص نیست به چه دلیل صورت پذیرفته است. (مصاحبه فاطمه شیرزاد در خصوص پرداخت پاداش شب یلدا به کارگران شهرداری در پورتال شورای شهر رشت )

درهرحال نفس این کار با توجه به مشکلات معیشتی کارکنان شهرداری از سوی هرکس که باشد قابل‌تحسین و تقدیر است اما برخی رقابت‌ها و اول اول گفتن‌ها بسیار قابل‌توجه و البته نگران‌کننده است که مبادا چنین مصاحبه‌هایی برای سند زدن اقدامات در حوزه کارگری به نام خود رنگ و بوی انتخابات و رأی جمع‌کردن از قشر کارگری شهرداری داشته باشد!

گفتنیست نسخه پرینتی و اسکرین شات تمامی مطالب فوق در تحریریه موجود است و در صورت ایجاد تغییر در متن خبرهای فوق تغییرات اعمال شده برای تنویر افکار عمومی منتشر خواهد شد.