طراحی داخلی خانه نوساز با هزینه مناسب و ترفندهای جذاب

طراحی دکوراسیون داخلی خانه نوساز را می توان جزو یکی از اساسی ترین فرآیند های معماری در نظر داشت. در این مقاله شرکت دکوراسیون هیرادانا قصد دارد تا شما کاربران عزیز را با طراحی دکوراسیون خانه نوساز با هزینه مناسب و ترفندهای جذاب و نکاتی در این خصوص آشنا کند.

به گزارش حرف تازه، یک خانه باید بر اساس نیاز کاربران و افراد طراحی شود. طراحی دکوراسیون داخلی خانه نوساز را می توان جزو یکی از اساسی ترین فرآیند های معماری در نظر داشت. در این مقاله شرکت دکوراسیون هیرادانا قصد دارد تا شما کاربران عزیز را با طراحی دکوراسیون خانه نوساز با هزینه مناسب و ترفندهای جذاب و نکاتی در این خصوص آشنا کند.

جهت مشاوره در خصوص طراحی و اجرا از طریق شماره ۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱  با هیرادانا در تماس باشید. 

سبک های موجود به جهت طراحی دکوراسیون داخلی منزل چیست؟

قبل از شروع هر کاری لازم است تا سبک مورد نظر خود را به منظور طراحی دکوراسیون انتخاب کنید. شما عزیزان می توانید در این راه از افراد توانا یاری بجویید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. سلیقه ی شخصی، بودجه، مساحت منزل و … تنها بخشی از نکاتی است که به هنگام انتخاب سبک مورد نظر باید به آن توجه داشته باشید.

برخی از سبک های پرطرفدار به شرح  ذیل می باشد.

  • دکوراسیون کلاسیک

بهتر است از این سبک در خانه با متراژ بالا استفاده کنید. دکوراسیون کلاسیک به لوکس بودن مشهور می باشد از این روی می تواند سبک بسیار هزینه بری باشد. استفاده از آیتم های قدیمی و در عین حال تجملاتی یکی دیگر از ویژگی های این سبک می باشد.

استفاده از گچ بری ، به کار بردن مبلمان بزرگ با تزئینات، استفاده از رنگ های طلایی و نقره ای نیز از دیگر ویژگی های این سبک پرطرفدار می باشد.

  • دکوراسیون مدرن

این سبک از طراحی داخلی به سادگی مشهور می باشد. از این روی می توان آن را جزو یکی از ارزان ترین سبک ها در نظر داشت. در دکوراسیون مدرن استفاده از آیتم های تزئینی به ندرت به چشم می خورد و همه چیز بسیار ساده خواهد بود. می توان این سبک را تا حد زیادی به سبک مینیمال شبیه دانست.

  • سبک روستیک

این سبک از طراحی دکوراسیون داخلی برای خانه های ویلایی بسیار مناسب می باشد. در این سبک استفاده از آیتم های تزئینی طبیعی نظیر چوب ، سنگ و یا کریستال بسیار رایج می باشد.

خوب است بدانید که این سبک سرشار از حس و انرژی مثبت می باشد.

انتخاب پرده و میزان اهمیت آن

بسیاری از افراد از اهمیت پوشش پنجره ها یا همان پرده غافل می شوند. این آیتم می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی منزل شما داشته باشد.

شما عزیزان می توانید به سراغ متریال هایی چون حریر بروید. این آیتم در عین زیبایی از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار می باشد . انتخاب رنگ در این زمینه تماما بسته به سلیقه ی شخصی شما می باشد.

شما می توانید از اکسسوری هایی در این زمینه نیز استفاده کنید.

مبلمان و نقش آن در زیبایی منزل

بهتر است این آیتم بر اساس سبک کلی طراحی منزل شما انتخاب شود برای مثال اگر دکوراسیون مدرن را انتخاب کرده اید به سراغ مبلمان راحتی و اگر دکوراسیون کلاسیک را برگزیده اید به سراغ مبلمان لوکس چوبی بروید. هزینه ی این مورد نیز بر اساس جنس و متریال به کار برده شده تعیین می شود.

طراحی داخلی خانه نوساز با هزینه مناسب و ترفندهای جذاب

طراحی داخلی خانه نوساز با هزینه مناسب و ترفندهای جذاب

اکسسوری در منزل

یکی از آیتم هایی که بسیاری از افراد به آن بی توجه می باشند ، اکسسوری است. اکسسوری ها بسیار متفاوت و متنوع هستند. از این روی شما کاربران گرامی می توانید با خیال اقدام به انتخاب کنید . برخی از آیتم های پرطرفدار به شرح ذیل می باشد.

  • گیاهان

این آیتم علاوه بر ظاهر زیبا آرامش بسیار زیادی به فضای منزل انتقال می دهد . از این روی بسیاری از افراد به سراغ گیاهان می روند.

شما می توانید از میان انبوهی از گیاهان آپارتمانی بر اساس سلیقه ی شخصی خود حق انتخاب داشته باشید.

  • تابلوهای نقاشی

در بسیاری از سبک ها نظیر دکوراسیون کلاسیک استفاده از تابلوهای نقاشی رایج می باشد. اندازه ی این تابلوها نیز می تواند بر اساس متراژ فضا انتخاب شود.

تابلوهای نقاشی را می توان در هر سبکی از طراحی دکوراسیون به کار برد.

  • چیدمان وسایل

می توان از الگوهای گوناگونی به جهت چیدمان وسایل پیروی کرد . برای مثال بسیاری از افراد از الگوی قرینه بودن به این منظور استفاده می کنند. ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که از در این مسیر از افراد متخصص یاری بجویید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

طراحی حمام و سرویس بهداشتی

شما می توانید از آیتم های عطری در این فضا استفاده کنید . استفاده از شمع در حمام به عنوان اکسسوری انتخاب بسیار هوشمندانه ای می باشد . هم چنین به منظور نگه داری از وسایل می توانید تعدادی قفسه نیز در این بخش نصب کنید.

دیوار ها و تزئین آن

به منظور تزئین دیوار ها می توانید از کاغذ دیواری استفاده کنید.  انتخاب طرح و نقش این آیتم می تواند تماما بر اساس سلیقه ی شخصی شما صورت بگیرد.

طراحی آشپزخانه

کابینت یکی از مهم ترین آیتم در آشپزخانه می باشد . از این روی انتخاب آن را می توان جزو یکی از سخت ترین فرآیند های طراحی دکوراسیون در نظر داشت . بهتر است در این زمینه با افراد متخصص مشورت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

طرح و نقش این آیتم از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد .

شما عزیزان می توانید کاشی های بین کابینت را نیز طرح دار و فانتزی انتخاب کنید تا نمای زیباتری برای آشپزخانه ایجاد شود.

بهتر است حین چیدن وسایل میان وسایل برقی و سینک ظرفشویی فاصله ی استاندارد را رعایت کنید.

طراحی دکوراسیون منزل کوچک

در خانه با متراژ پایین می توان از وسایل را طوری چید که تا حد زیادی در فضا صرفه جویی شود . برای مثال نصب تلویزیون به صورت توکار یکی از این انتخاب ها می باشد.

نورپردازی

علاوه بر نصب لوستر می توانید برای طراحی نورپردازی از چراغ های توکار و یا هالوژن نیز استفاده کنید . شما می توانید از نورهای ترکیبی نیز در محیط منزل استفاده کنید . هم چنین به کار بردن آباژور و چراغ های فانتزی نیز می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای به این منظور باشد.

طراحی داخلی خانه نوساز با هزینه مناسب و ترفندهای جذاب

طراحی داخلی خانه نوساز با هزینه مناسب و ترفندهای جذاب

کلام آخر :

در این بخش شما کاربران گرامی را با طراحی داخلی منزل نوساز و ویژگی های آن آشنا کرده ایم. شما عزیزان می توانید به جهت مشاهده نمونه کارها در زمینه ی معماری و طراحی دکوراسیون به وب سایت شرکت معماری هیرادانا به آدرس www.hiradana.com مراجعه کنید. هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱ تماس حاصل بفرمایید.