واکنش هومن ابراهیمی فعال اجتماعی رشت به حوادث تروریستی امروز؛

ضرورت جنگ با تروریست ها در خارج از مرزها و توجه به بنیه دفاعی دیده شد

حرف تازه – در پی حملات تروریستی ظهر امروز در پایتخت، هومن ابراهیمی از فعالین اجتماعی رشت با انتشار یادداشتی کوتاه به این حادثه واکنش نشان داد. متن یادداشت در ادامه آمده است: بسم رب الشهدا حملات تروریستی امروز به افرادی که شعار بی عمل سر می دادند و در این جامعه ادعا می کردند که چرا […]

حرف تازه – در پی حملات تروریستی ظهر امروز در پایتخت، هومن ابراهیمی از فعالین اجتماعی رشت با انتشار یادداشتی کوتاه به این حادثه واکنش نشان داد. متن یادداشت در ادامه آمده است:

بسم رب الشهدا

حملات تروریستی امروز به افرادی که شعار بی عمل سر می دادند و در این جامعه ادعا می کردند که چرا باید در کشور دیگری مثل عراق و سوریه جنگید دلیل این هزینه های مالی و جانی و شهید دادن را نشان داد. ساعتی ناامنی در پایتخت که با اقدامات شجاعانه نیروهای امنیتی به پایان رسید نشان داد تا چه حد باید قدردان مدافعین حرم و افرادی که به مبارزه با تروریست ها رفته اند بود و ضرورت دفاع از مرزها در خارج از ایران به خوبی مشخص شد.

اگر در سوریه و عراق به مبارزه با تروریست ها نمی پرداختیم امروزه در کشورمان به جای تردد خودروی شخصی، باید شاهد تردد تانک و خودروهای زرهی در خیابان ها می شدیم و با ازبین رفتن امنیت جامعه، دیگر بانوان ما نمی توانستند در هر ساعتی از شبانه روز با خودروی شخصی برای ورزش به پارکها رفته و با خیال راحت و به دور از مزاحمت های اشرار داخلی و خارجی به تفریح و ورزش بپردازند. 

همانطور که برای امنیت یک خانه، مغازه یا شرکت و حتی بوستان نیاز به نگهبان، دوربین و اقلام مرتبط را داریم برای امنیت یک کشور مثل ایران عزیز با داشتن ذخایر ملی فراوان نیز باید تجهیزات و سلاح های دفاعی کافی وجود داشته باشد و حادثه امروز ضرورت توجه و تقویت بنیه دفاعی کشور را به خوبی نشان داد.

این حادثه تلنگری بود به آن دسته از افرادی که جانفشانی های هموطنانشان در خارج از مرزها و ضرورت توجه به بنیه دفاعی کشور را زیر سوال می بردند.