در دیدار سردار آقازاده با رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تاکید شد؛

ضرورت تعمیر اتوبوس های شهر رشت و بازگرداندن به ناوگان حمل و نقل عمومی

سردار آقازاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مهندس نوری هریس رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت بر ضرورت تعمیر اتوبوس های شهر رشت و بازگرداندن به ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

اختصاصی حرف تازه – سردار آقازاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مهندس نوری هریس رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت بر ضرورت تعمیر اتوبوس های شهر رشت و بازگرداندن به ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

روز گذشته سردار سید علی آقازاده در بازدید سرزده از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با مهندس محمد نوری هریس رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن تشریح اهمیت ناوگان حمل و نقل عمومی در خدمات رسانی به مردم، تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مردم در کل شهرستان رشت به طور روزانه از خدمات سازمان حمل و نقل و ناوگان حمل و نقل عمومی، استفاده می کنند نوسازی و بهسازی این ناوگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آقازاده با اشاره به ضرورت تعمیر و بازگرداندن اتوبوس های شهر رشت به چرخه حمل و نقل عمومی ، خاطر نشان کرد: تعدادی از اتوبوس های شهر رشت نیاز به تعمیر و تجهیز داشته اند. ضرورت افزودن هرچه سریع تر آنها به اتوبوس های موجود احساس می شود و این موضوع می تواند بخشی از مشکلات تردد شهروندان را کاهش دهد.

وی همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور کاهش خطر شیوع این ویروس تاکید کرد.

نماینده مردم رشت در پایان ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته، حمایت مسئولان را لازمه تحقق اهداف این سازمان دانست و گفت: قطعا با حمایت مسئولان، موجبات رضایتمندی هرچه بیشتر مردم از این سازمان فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت نیز در این دیدار بر ضرورت تعمیر و اورهال اتوبوس هایی که از چرخه حمل و نقل عمومی رشت خارج شده اند تاکید کرد.

مهندس محمد نوری هریس تعداد اتوبوس های خارج شده از چرخه حمل و نقل را ۳۰ دستگاه اعلام کرد و افزود: این اتوبوس ها نیاز به تعمیر دارند و سازمان پیگیر رفع موانع موجود و تسریع در تعمیر و بازگرداندن آنها است.

وی در پایان اعلام کرد: برای ارتقا و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی شهرستان رشت در راستای خدمات رسانی بهتر به اعتباری حدود یک میلیارد تومان نیاز داریم.