سخنگوی شورای رشت مطرح کرد:

ضرورت افزایش فضای سبز در پیاده راه / تلاش برای پرداخت معوقات تا پایان سال / سومین همایش پاکبانان در ۲۸ اسفند

حرف تازه – در راستای اجرای طرح جهاد درختکاری، صبح امروز مراسم کاشت نهال در پارک شقایق رشت با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد. سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم با اشاره به علاقمندی مردم به مردم به طبیعت و محیط زیست گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر مشارکت های مردمی در حوزه های […]

حرف تازه – در راستای اجرای طرح جهاد درختکاری، صبح امروز مراسم کاشت نهال در پارک شقایق رشت با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم با اشاره به علاقمندی مردم به مردم به طبیعت و محیط زیست گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر مشارکت های مردمی در حوزه های زیست محیطی افزایش یافته است.

فاطمه شیرزاد با تاکید بر اهمیت موضوع درختکاری تصریح کرد: امروز با توجه به اهمیت موضوع کاشت درخت و گل و گیاه، مردم و مسئولین و کارگران فضای سبز جمع شده اند.

وی با اشاره به اینکه نگهداری درختان و فضای سبز را باید در دستور کار قرار بدهیم افزود: حفظ و توسعه فضای سبز مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ان شاء الله نهال ها تبدیل به درختان سرسبزس خواهند شد.

شیرزاد اظهارداشت: تلاش های چهارساله شورا و کمیسیون های تخصصی از جمله محیط زیست نشان دهنده آن است که امروز مدیریت شهری به جز مباحثی مثل عمران و ساخت و ساز به مباحث دیگری مثل مباحث اقتصادی، فرهنگی، محیط زیستی و غیره نیز توجه ویژه دارد.

سخنگوی شورا با تاکید بر اینکه از اهداف اصلی ساخت پیاده راه ارتقای سلامت شهروندان است خاطرنشان کرد: افزایش فضای سبز در پیاده راه باید مورد توجه قرار بگیرد.

شیرزاد همچنین با اشاره به بحث عدالت محوری گفت: تمام تلاش شورا این است که تمامی مطالبات به حق و عیدی کارکنان مختلف شهرداری تا پایان سال پرداخت شود.

وی همچنین از برگزاری جشنواره ورزشی برای کارگران فضای سبز خبرداد و گفت: این جشنواره در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت برگزار می شود.

فاطمه شیرزاد در پایان خبر از برگزاری سومین همایش تجلیل از پاکبانان داد و گفت: این همایش ۲۸ اسفند برگزار خواهد شد.