ضد آفتاب اون خوبه؟

برندهای فرانسوی همیشه در زمینه مراقبت از سلامت و زیبایی پوست پیشرو بوده و از این رو قصد داریم در ادامه مطلب به بررسی کرم های ضد آفتاب اون و مناسب بودن آن برای انواع مختلف تایپ پوستی بپردازیم.

به گزارش حرف تازه ، هیچ شکی نیست که نور خورشید فوق العاده مهم است و بی شمار اثرات مثبت بر وضعیت استخوان های ما گذاشته و از سلامت عمومی ما نیز حمایت می کند. اما به همان اندازه که برای حمایت از سلامت و خلق و خوی خود به دوزهای منظم نور خورشید نیاز داریم، باز هم باید محتاط باشیم زیرا اشعه های UVA و UVB باعث پیری پوست، چین و چروک، از دست دادن خاصیت ارتجاعی و حتی سرطان پوست می شوند. بنابراین، مهم است که همیشه در طول روز (از جمله روزهای ابری) از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

مسئله مهم دیگری که وجود دارد انتخاب یک برند مناسب و با کیفیت در میان تنوع بالای محصولات مراقبت از آفتاب است. برندهای فرانسوی همیشه در زمینه مراقبت از سلامت و زیبایی پوست پیشرو بوده و از این رو قصد داریم در ادامه مطلب به بررسی کرم های ضد آفتاب اون و مناسب بودن آن برای انواع مختلف تایپ پوستی بپردازیم.

مزایای استفاده از کرم های ضد آفتاب Avene

حتی بنیاد سرطان پوست اروپا نیز استفاده از ضد آفتابی با کیفیت بالای Avene را توصیه می کند. متخصصین مراقبت از پوست، تمامی محصولات برند اون را از نظر اثربخشی، سرعت جذب و ماندگاری کنترل و بررسی میکنند. به علاوه، آنها حتی یک ماده فعال ثبت اختراع شده بنام TriAsorB  برای محافظت در برابر اشعه های UVA و UVB و نور آبی HEV ایجاد کرده اند. همانطور که گفته شد، تشخیص اینکه دقیقا کدام کرم ضد آفتاب برای پوست شما بهترین است، می تواند دشوار باشد، به خصوص زمانی که با فرمولاسیون های بسیار قدرتمندی روبرو هستید.

از دیگر دلایل خوب بودن ضد آفتاب های اون، در نظر گرفتن شرایط زیست محیطی در تولید این محصولات است. همه این ضدآفتاب‌ها از فیلترهای خورشیدی سازگار با اقیانوس استفاده می‌کنند که به تنوع زیستی دریایی احترام می‌گذارد. طوریکه اگر برای شنا وارد آب دریا شوید، ذرات بجا مانده از کرم های ضد آفتاب در دریا هیچگونه آسیبی به مرجان‌ ها، فیتوپلانکتون ‌ها و زئوپلانکتون ‌ها نخواهند زد. هم چنین برند اون به منظور کاهش اثرات زیست محیطی، بطری های خود را طوری طراحی کرده که در مقایسه با طرح های قبلی، ۶۳ درصد پلاستیک کمتری مصرف کنند. اما در این مطلب میخواهیم به طور تخصصی به بررسی ضد آفتاب های اون بپردازیم و مشخص کنیم برای هر تایپ پوستی از کدام کرم ضد آفتاب Avene باید استفاده کرد؟ اصلا آیا کرم ضد آفتاب اون خوبه؟

پاسخ این سوال در انتهای مطلب خواهید دانست.

معرفی کرم ضد آفتاب اون برای انواع پوست ها

ضد آفتاب برای پوست های معمولی تا مختلط

۱-ضد آفتاب برای پوست های معمولی تا مختلط

اگر به دنبال ضد آفتابی هستید که طبیعی، غیر چسبنده و فوق العاده سبک باشد، ازAvene Very High Protection Fluid SPF50+  خوشتان خواهد آمد. مشابه سایر محصولات ضد آفتاب Avene، Fluid SPF50+ به دلیل فرمول مقاوم در برابر عرق، آب و شن ماندگاری فوق العاده ای دارد. اما چیزی که آن را به ویژه برای انواع پوست های مختلط مفید می کند این واقعیت است که بافت سریع جذب آن تنها در عرض ۳ ثانیه فرو می رود! یک لایه محافظتی غیر کومدون زا از خود به جای می گذارد (به این معنی که منافذ را مسدود نمی کند)، در حالی که پس از لمس پوست تان احساس خشکی می کنید زیرا مانند برخی از SPF ها به طور سنتی یک لایه روغنی روی پوست باقی نمی گذارد.

ویژگی ها:

  • فرمول مقاوم در برابر عرق، آب و ماسه با ماندگاری طولانی

  • حاوی آنتی اکسیدان های قوی برای دفاع در برابر مهاجمان خارجی

  • محافظت بسیار بالایی در برابر UVB، UVA و نور آبی (HEV) ارائه می دهد.

ضد آفتاب برای پوست های خشک و حساس

۲-ضد آفتاب برای پوست های خشک و حساس

یکی از دلایل خوب بودن ضد آفتاب اون فراگیر بودن تولیدات آن است. اگر می‌خواهید ضد آفتابی برای مراقبت از پوست‌های خشک داشته باشید، کرمAvene SPF50+  برای شما مناسب است. فرمول قدرتمند آن، پوست حساس و خشک را برای ساعت ها آبرسانی کرده و از آن محافظت می کند. ترکیبات آن که با آب چشمه حرارتی Avene با قدمت ۲۷۰ ساله آغشته شده به تسکین و لطافت پوست شما کمک می کند، بنابراین می توانید از محافظت راحت با طیف وسیع در طول روز لذت ببرید. این کرم ضد آفتاب که زیر نظر متخصصان برجسته پوست ساخته شده است، از ترکیبی از آنتی اکسیدان ها برای محافظت در برابر مهاجمان خارجی برای داشتن پوستی سالم تر و جوان تر استفاده می کند. برخلاف فرمول سبکتر Fluid، کرمAvene Cream SPF50+  دارای بافتی مجلل و غنی است که پوست خشک‌ آن را دوست دارد، اما هنوز هم به راحتی جذب می‌شود تا ظاهری سبک داشته باشد.

ویژگی ها:

  • پوست را تا ۸ ساعت محافظت و آبرسانی می کند

  • حاوی آنتی اکسیدان های قوی برای دفاع در برابر مهاجمان خارجی

  • ارائه شده در ۲ رنگ بژ طبیعی و بدون رنگ

  • بافت ضخیم و مخملی با پوشش نامرئی روی پوست

  • محافظت بسیار بالایی در برابر UVB، UVA و نور آبیHEV ارائه می دهد.

ضد آفتاب برای پوست های چرب و مستعد لک

۳-ضد آفتاب برای پوست های چرب و مستعد لک

ما می دانیم که یافتن کرم ضد آفتابی که به دلیل بافت سنگین و چسبناک، باعث ایجاد چربی مازاد روی پوست یا احساس براقی و ناراحتی در پوست شما نشود، دشوار است. اما خوشبختانه، Avene این دسته از افراد را نیز تحت پوشش قرار داده است. فرمول نوآورانه آن ها این بار در محصولی بنام Cleanance برای پوست های حساس و مستعد لک با محافظت گسترده گردآوری و منجر به عرضه جدید این محصول در سال ۲۰۲۲ شده است. ضد آفتاب Avene Cleanance SPF50+ دارای فرمولی بدون وزن و غیر کومدوژنیک برای کاهش ظاهر علائم و اسکارهای پس از لک بوده و در عین حال محافظت گسترده ای با SPF50 در برابر اشعه های UVA/UVB و HEV ارائه می دهد.

ویژگی ها:

  • دارای فرمول مات کننده و غیر کومدوژنیک

  • فرمول ابتکاری ضد لک که ظاهر جای زخم را کاهش می دهد

  • فرمول سبک و غیر چسبنده با پوشش نامرئی

  • محافظت بسیار بالایی در برابر UVB، UVA و نور آبیHEV ارائه می دهد.

۴٫ ضد آفتاب با خاصیت ضد لک

در ادامه لیست معرفی کرم های ضد آفتاب اون، به Avene Cleanance Tinted SPF50+  میرسیم. محصولی ایده آل برای هر کسی که به دنبال از بین بردن ظاهر جای زخم، محافظت و یکدست کردن رنگ پوست خود با استفاده از یک فرمول چند منظوره است، ضد آفتاب رنگی اون مدل Cleanance  یک جایگزین تابستانی عالی برای کانسیلرهای سنگین و کرم پودرهای مسدود کننده منافذ است. این کرم ضد آفتاب با داشتن رنگدانه ابتکاری سازگار، رنگ ظریف و طبیعی را ارائه می دهد که با تمام رنگ های پوست سازگار است و منافذ شما را به هیچ وجه مسدود نمی کند. به علاوه، در برابر تعریق مقاوم است، بنابراین لازم نیست نگران سر خوردن کرم در روزهای گرم آفتابی باشید.

ویژگی ها:

  • ظاهر اسکارها را محدود می کند،

  • پوست را به مدت ۸ ساعت محافظت و آبرسانی می کند

  • فرمول رنگی برای پوشش ظریف و سبک

  • مقاوم در برابر عرق، آب و ماسه

  • محافظت بالا در برابر UVB، UVA و نور آبی HEV

۵٫ ضد آفتاب برای پوست های کدر و ناهموار

به دنبال رنگ طبیعی هستید اما پوست چربی ندارید؟ Avene Very High Protection Tinted SPF50+  بهترین گزینه برای شماست. این محصول به شما کمک می کند تا به پوستی درخشان، یکنواخت و روشن دست یابید زیرا رنگ های سازگار بکار رفته در فرمولاسیون آن رنگ اکثر چهره ها را یکدست می کند. این فرمول غیر کومدوژنیک که تعادل کامل بین مراقبت از آفتاب با محافظت بالا و آرایش سبک وزن دارد، یک سوئیچ زیرسازی ایده آل برای ماه های بهار و تابستان است که نمی خواهید از محصولات آرایشی سنگین استفاده کنید.

ویژگی ها:

  • رنگ طبیعی و تطبیقی برای پوستی یکپارچه و روشن تر

  • پوست های خشک و حساس را تا ۸ ساعت محافظت و آبرسانی می کند

  • مقاوم در برابر عرق، آب و ماسه

  • دارای بافت کرم مغذی و نرم است

چگونه باید از ضد آفتاب Avene استفاده کرد؟

کرم ضد آفتاب اون انتخابی خود را هر روز روی صورت بزنید. با استفاده از نوک انگشتان، محصول را به اندازه یک انگشت به طور مساوی روی پوست خود پخش کنید. برای فرمول های رنگی، بهتر است از ابزارهای آرایشی مانند براش یا بیوتی بلندر استفاده کنید زیرا از رنگی شدن انگشتان جلوگیری می کند. به طور مکرر به خصوص پس از شنا، تعریق یا خشک کردن با حوله، از آن استفاده کنید.

جمع بندی:

ضد آفتاب، یک گام روزانه غیرقابل حذف در روتین مراقبت از پوست است، حتی اگر هوا ابری یا بارانی باشد. حتی میتواند بهترین محصول ضد پیری باشد که در اختیار افراد قرار میدهید.

مانند ضد آفتاب های Avène، مزیت کلیدی محصولات این برند مناسب بودن آن برای پوست های حساس است. محصولات نوآورانه دارای ماده فعالTriAsorB  بوده که این فیلتر جدید سازگار با محیط زیست نیز است. عدم سمی بودن ترکیبات بر روی سه گونه کلیدی تنوع زیستی دریایی (گونه های مرجانی، فیتوپلانکتون و زئوپلانکتون) توسط آزمایشگاه داروسازی معتبر فرانسوی پیر فابر ثابت شده است. با توجه به مطالب و دلایل بیان شده بنظر میتوان گفت که ضد آفتاب اون خوبه!