با حکم استاندار گیلان؛

ضارب نوجوان ۱۳ ساله، سرپرست فرمانداری فومن شد

طی حکمی از سوی ارسلان زارع استاندار گیلان، سرپرست فرمانداری فومن منصوب شد.

حرف تازه – طی حکمی از سوی ارسلان زارع استاندار گیلان، سرپرست فرمانداری فومن منصوب شد.

بر اساس حکم صادر شده از این پس حمید رضایی لاکساری عهده دار مسئولیت سرپرستی فرمانداری فومن خواهد بود.

وی پیش از این به عنوان معاون سیاسی اجتماعی این فرمانداری فعالیت می کرد.

شایان ذکر است طی روزهای گذشته محمود قاسم نژاد فرماندار سابق فومن، با حکم استاندار گیلان به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان منصوب شده بود.

اما حمید رضایی لاکساری کیست؟

حمید رضایی لاکساری متولد ۱۳۵۰ در صومعه سرا است. وی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس فلسفه غرب است و سابقه بخشداری ماسال را نیز در کارنامه دارد.

اوج شهرت حمید رضایی لاکساری به ماجرای درگیری با نوجوان ۱۳ ساله بر می گردد. اتفاقی که هرچند خودش طی مصاحبه ای اعتقاد داشت برخوردی همانند یک عمو با برادر زاده داشته است و علت آن درگیری یک نوجوان ۱۳ ساله با فرزندش و مصدومیت وی عنوان شده است اما به هرحال فیلم منتشر شده و گزارش های دریافتی نشان می دهد به هیچ عنوان این رفتار قابل توجیه نبود و در نهایت نیز در آن زمان منجر به عزل حمید رضایی لاکساری شده بود.

نکته جالب پیوند ناگسستی مسئولیت های حمید رضایی لاکساری و محمود قاسم نژاد است! پس از حادثه مذکور محمود قاسم نژاد که در آن زمان فرماندار ماسال بود با بیان اینکه «حفظ شأن و منزلت همه اقشار مردم است و رفتار این فرد با هیچ توجیهی، پذیرفته نیست» از برکناری وی با دستور استاندار وقت گیلان خبر داد.

اما پس از آن زمانی که محمود قاسم نژاد در فومن به فرمانداری رسید نیز حمید رضایی لاکساری به عنوان معاون این فرمانداری مشغول فعالیت بود و در نهایت زمانی که محمود قاسم نژاد به سرپرستی معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان رسید حمید رضایی لاکساری سرپرست فرمانداری فومن شد تا ارتباط ناگسستنی و تنگاتنگ میان مسئولیت های این دو فرد بیش از پیش لمس شود.

تحریریه حرف تازه امیدوار است پس از انتشار این خبر موجب عصبانیت حمید رضایی لاکساری نشده و اعضای تحریریه مورد ضرب و شتم این مسئول قرار نگیرند!