اسماعیل حاجی پور:

صیقلان به مطهری را باز کنید/ هیچوقت مردم رشت را اینقدر عصبانی ندیده بودم/ شورا اولویت ها را بر اساس نیاز شهروندان تعیین می کند

حرف تازه : اسماعیل حاجی پور نیز با مخالفت صریح با این پروژه لحظاتی سخنرانی کرد و گفت: یکی از پروژه هایی که سه سال مورد تاکید شورا بوده است پروژه بازگشایی سرگل به سعدی است و همچنان هم روی این پروژه حساسیت داریم. چه شده است که تا کنون انجام نشده است؟ رئیس شورای اسلامی […]

حرف تازه : اسماعیل حاجی پور نیز با مخالفت صریح با این پروژه لحظاتی سخنرانی کرد و گفت: یکی از پروژه هایی که سه سال مورد تاکید شورا بوده است پروژه بازگشایی سرگل به سعدی است و همچنان هم روی این پروژه حساسیت داریم. چه شده است که تا کنون انجام نشده است؟

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه تشخیص اولویت پروژه ها از سوی شورا بر اساس تشخیص و نیاز شهروندان است تصریح کرد: این پروژه ها را برای خودمان نمی خواهیم. این ها اتفاق نا میمیونی است و شهرداری باید خودش را نسبت به نظر شورا مکلف بداند.

وی با انتقاد شدید از وضعیت ترافیکی رشت افزود: صیقلان به مطهری را سریعا باز کنید. مردم برای ۵۰ یا ۱۰۰ متر باید سه کیلومتر راه را طی کنند. شهر قفل است.

حاجی پور سطح عصبانیت مردم را غیر قابل تصور دانست و خاطر نشان کرد: هیچوقت مردم رشت را اینقدر عصبانی ندیده بودم. زودتر پروژه هایتان را جمع کنید. (…)

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه ویژه به معلولین بینایی در ساخت پیاده راه ها تاکید کرد و گفت: جذابیتی ایجاد کنید تا معلولین بینایی به عشق آن مسیر از آنجا تردد کنند.