لیگ قهرمانان آسیا

صعود یاران اینیستا به یک چهارم نهایی/ ویسل کوبه، شانگهای SIPG چین را حذف کرد

یاران آندرس اینیستا در تیم ویسل کوبه ژاپن با برتری مقابل شانگهای SIPG چین، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

حرف تازه – یاران آندرس اینیستا در تیم ویسل کوبه ژاپن با برتری مقابل شانگهای SIPG چین، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

در سومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم ویسل کوبه ژاپن در استادیوم خلیفه شهر دوحه قطر با ۲ گل از سد شانگهای SIPG گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
در این مسابقه، ویسل کوبه در نیمه اول روی حرکت زیبای آندرس اینیستا به گل رسید و از حریف خود پیش افتاد و در نیمه دوم نیز با گل دایگو نیشی گل دوم را به ثمر رساند و از سد حریف خود گذشت.
شانگهای چین که به دلیل درگیری های هالک ستاره برزیلی اش با ویتور پریرا سرمربی این تیم دچار حاشیه و درگیری های داخلی شده بود، در این بازی بسیار ضعیف عمل کرد و بازیکنان این تیم تنها یک شوت درون چارچوب داشتند.
ویسل کوبه با این پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و به جمع تیم های بیجینگ گوان چین و اولسان هیوندای کره جنوبی پیوست. دیگر تیم این مرحله از میان یوکوهاما مارینوس ژاپن و سوون سامسونگ کره جنوبی انتخاب خواهد شد.پس از پایان بازی های این مرحله، برای تعیین دیدارهای یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی برگزار خواهد شد.
نکته جالب در مورد صعود ویسل کوبه اینکه این تیم برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شده است . با نگاهی به نماینده های ژاپن از گذشته تا کنون که اولین حضور خود را در لیگ قهرمانان داشتند میبینیم فقط کاوازکی و اوراوردز سال ۲۰۰۷ و همین ویسل کوبه در اولین حضورشان از گروه صعود کردند و عملکرد خوبی داشتند. کاوازاکی و اوراودز در سال ۲۰۰۷ در اولین سال حضورشان یک چهارم نهایی و فینال پیش آمدند که کاوازاکی توسط سپاهان حذف شد و اما اوراوردز در فینال سپاهان را برد و قهرمان شد.
صعود یاران اینیستا به یک چهارم نهایی

صعود یاران اینیستا به یک چهارم نهایی

ورزش سه