صعود پر گل داماش به یک شانزدهم جام حذفی در غیاب تماشاگران

حرف تازه – تیم فوتبال داماش گیلان با برتری پر گل برابر تیم سولدوز نقده به مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی راه یافت. به گزارش سایت رسمی باشگاه داماش گیلان، در چهارچوب دیدارهای مرحله دوم رقابتهای جام حذفی فوتبال کشور ، داماش گیلان عصر دوشنبه ( سی مرداد ) در استادیوم خالی از تماشاگر […]

حرف تازه – تیم فوتبال داماش گیلان با برتری پر گل برابر تیم سولدوز نقده به مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی راه یافت.
به گزارش سایت رسمی باشگاه داماش گیلان، در چهارچوب دیدارهای مرحله دوم رقابتهای جام حذفی فوتبال کشور ، داماش گیلان عصر دوشنبه ( سی مرداد ) در استادیوم خالی از تماشاگر ( به دلیل محرومیت ) شهید عضدی رشت پذیرای تیم فوتبال سولدوز نقده بود و در پایان با نتیجه چهر بر یک در مقابل میزبان خود به برتری رسید و به مرحله بعدی این رقابتها صعود کرد.
سعید مرتضوی در دقیقه ۵، میلاد پور صف شکن در دقایق ۶۶ و ۷۹ ( پنالتی) و محمد طالبی در دقیقه ۹۰ (پنالتی) گلهای داماش را در این دیدار به ثمر رساندند و تک گل سولدوز نیز در دقیقه ۴۰ توسط صابر حقی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
میلاد پور محسن از داماش گیلان در این دیدار کارت زرد دریافت کرد و در سوی مقابل دو بازیکن سولدوز در دقایق ۴۵ و ۲+۹۰ با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند.
ترکیب داماش در این دیدار به قرار زیر بود:
مسلم حق شناس، مهرداد علیزاده، کنعان طاهرنژاد، آزاد جعفرزاده، محمد همرنگ، میلاد پور محسن، هادی سهرابی ( از دقیقه ۶۷ محمد طالبی)، سعید طالبی، میثم میر پسندیده ( از دقیقه ۷۷ سید محمد اسلامی) ، میلاد پور صف شکن و سعید مرتضوی ( از دقیقه ۸۳ مصطفی آقاجانی)
سرمربی : وحید رضایی
در ادامه تصاویر مربوط به این دیدار را مشاهده خواهید کرد:
عکس ها : علی خیرخواه