صعود منچستر یونایتد به جمع هشت تیم نهایی لیگ اروپا | حذف آرسنال و یونیون برلین

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، رقابت های لیگ اروپا شب گذشته با صعود منچستر یونایتد به جمع هشت تیم نهایی لیگ اروپا و حذف آرسنال و یونیون برلین پیگیری شد. صعود منچستر یونایتد به جمع هشت تیم نهایی لیگ اروپا در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها، منچستر یونایتد با یک گل از […]

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، رقابت های لیگ اروپا شب گذشته با صعود منچستر یونایتد به جمع هشت تیم نهایی لیگ اروپا و حذف آرسنال و یونیون برلین پیگیری شد.

صعود منچستر یونایتد به جمع هشت تیم نهایی لیگ اروپا

در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها، منچستر یونایتد با یک گل از سد رئال بتیس گذشت و با توجه به برتری ۴ بر یک در دیدار رفت شیاطین سرخ در مجموع با برتری ۵ بر ۱ راهی مرحله بعد این رقابت ها شدند.

فنرباغچه با یک گل سویا را شکست داد اما با توجه به برد دو بر صفر سویا در دیدار رفت این تیم اسپانیایی بود که مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را دریافت کرد.

فرایبورگ با دو گل مغلوب یوونتوس شد و با توجه به برد یک بر صفر یووه در دیدار رفت، بیانکونری ها در مجموع با برتری سه بر صفر راهی مرحله بعد شدند.

فاینورد با درخشش علیرضا جهانبخش با نتیجه پرگل ۷ بر ۱ شاختار را در هم کوبید و با توجه به تساوی یک بر یک دیدار رفت به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. جهانبخش در این دیدار یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد درخشانی داشت.

سن ژیلواز نیز با سه گل یونیون برلین را شکست داد و در مجموع با برتری ۶ بر ۳ جواز حضور در دور بعد مسابقات را به دست آورد.

بایرلورکوزن نیز در زمین فرنتس واروش همچون بازی رفت با دو گل پیروز شد تا یاران سردار آزمون هم در جمع ۸ تیم نهایی لیگ اروپا باشند.

رئال سوسیداد و رم نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شاگردان خوزه مورینیو در تیم رم به لطف برتری ۲ بر صفر در دیدار رفت راهی مرحله بعد شوند.

اما در یکی از مهم ترین دیدارها، آرسنال و اسپورتینگ لیسبون به تساوی یک بر یک در پایان وقت های معمول و اضافه دست یافتند و در نهایت در ضربات پنالتی اسپورتینگ موفق شد توپچی های لندن، صدرنشین لیگ برتر انگلیس، را از پیش رو بردارد. دیدار رفت دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسیده بود اما با حذف قانون گل زده در خانه حریف کار دو تیم به ضربات پنالتی کشید.

بدین ترتیب، منچستر یونایتد، سویا، یوونتوس، فاینورد، سن ژیلواز، بایر لورکوزن، رم و اسپورتینگ لیسبون ۸ تیم نهایی رقابت های لیگ اروپا خواهند بود.