لیگ ملت ها

صعود شیرین والیبال ایران به جمع ۸ تیم برتر دنیا

تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ مقابل صربستان قرار گرفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۳۵ بر ۳۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۲ حریف خود را شکست دهد.

به گزارش حرف تازه ، تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ مقابل صربستان قرار گرفت و توانست حریف خود را شکست دهد.

تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ مقابل صربستان قرار گرفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۳۵ بر ۳۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۲  حریف خود را شکست دهد.

در این مسابقه بهروز عطایی از ترکیب محمدطاهر وادی، امین اسماعیل نژاد، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد. پیروزی تیم ملی ایران در شرایطی رقم خورد که هدایت صربستان را ایگور کولاکوویچ برعهده داشت.

صعود شیرین والیبال ایران به جمع ۸ تیم برتر دنیا

به این ترتیب صعود شاگردان بهروز عطایی به فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال قطعی شد و حالا ملی‌پوشان ایران باید در ادامه مسیر خود به میزبانی ایتالیا به مصاف حریفان بروند. تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم توانست مقابل لهستان و اسلوونی هم به پیروزی برسد و نتیجه را به ایتالیا واگذار کرده بود.

منبع: عصرایران