صعود داماش به لیگ یک با فرشاد آقای گل

در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت، داماش گیلان برابر فولاد نوین اهواز به برتری دست یافت تا در فصل آینده فوتبال رشت یک نماینده دیگر در لیگ دسته اول داشته باشد.

به گزارش حرف تازه ، دیدار پی آف صعود به لیگ دسته اول میان تیمهای فولاد نوین اهواز و داماش گیلان عصر روز پنجشنبه در اهواز برگزار شد.

صعود داماش به لیگ یک

در این دیدار جذاب و حساس تیم فوتبال داماش گیلان علی‌رغم شکست یک بر صفر مقابل فولاد نوین اهواز در دیدار برگشت پلی اف صعود به لیگ یک در مجموع ۲ بازی با برتری ۲ بر یک به لیگ یک صعود کرد.

شاگردان فرشاد پیوس در این دیدار به خوبی بازی را کنترل کرده بودند اما در دقایق پایانی یک گل دریافت کردند.

درحالی که دوربین های صدا و سیما برای پخش زنده بازی در ورزشگاه مستقر بودند اما اهوازی ها با کارشکنی مانع از تصویربرداری از مسابقه شدند و رحمان قاسمی خبرنگار گیلانی با دوربین موبایل و به صورت اینترنتی از نیمه دوم توانست این بازی را از شبکه باران برای مردم گیلان پخش کند.

گفتنی است، حدود ۳۰۰ نفر از هواداران پرشور داماش با ۶ دستگاه اتوبوس خود را به ورزشگاه اختصاصی فولاد نوین رسانده بودند و در طول بازی یکپارچه داماش را تشویق کردند.

فرشاد پیوس پیش از این موفق شده بود با سپیدرود و چوکا در مقاطع مختلف به لیگ یک صعود کند و اکنون با صعود داماش، محبوبیتش در شهر رشت و استان گیلان را بیش از پیش کرد.