در آستانه شکست احتمالی استیضاح شهردار رشت صورت گرفت؛

صدور دو حکم جدید توسط ثابت قدم

حرف تازه – پس از آنکه اعضای شورای اسلامی شهر رشت از پاسخ های سید محمدعلی ثابت قدم قانع نشدند و در واپسین روزهای باقیمانده از عمر شورای چهارم بار دیگر بحث استیضاح شهردار رشت کلید خورد؛ شایعاتی مبنی بر استعفای ثابت قدم و میسر ندانستن ادامه راه به گوش می رسید اما تنها یک […]

حرف تازه – پس از آنکه اعضای شورای اسلامی شهر رشت از پاسخ های سید محمدعلی ثابت قدم قانع نشدند و در واپسین روزهای باقیمانده از عمر شورای چهارم بار دیگر بحث استیضاح شهردار رشت کلید خورد؛ شایعاتی مبنی بر استعفای ثابت قدم و میسر ندانستن ادامه راه به گوش می رسید اما تنها یک روز پس از این شایعات شهردار رشت با انتشار نامه ای سرگشاده به مردم از ثابت قدم ماندن خود در مسیر خدمت به مردم گفت و خط بطلانی بر شایعه استعفا کشید. انتشار این نامه تنها اقدام ثابت قدم در بازگشت به شهرداری نبود و او با صدور دو حکم جدید مدیریتی نشان داد که همچنان برنامه های فراوانی برای حضور در راس مدیریت شهری رشت دارد و تا هر زمان که نیاز بداند انتصابات او ادامه خواهد داشت.

بر اساس احکام جدید ثابت قدم، مرتضی شریفی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری رشت منصوب شد. وی پیش از این سابقه مدیرعاملی سازمان پسماند و همچنین حمل و نقل را در کارنامه دارد. شریفی مدت کوتاهی نیز شهردار منطقه ۳ رشت بود و پس از آن به عنوان مشاور در کنار شهردار رشت حضور داشت. اما در حکم دیگر مریم گل احضار  سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری رشت شد. گل احضار پیش از این معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بود که جای خود را به شریفی داد. 

به نظر می رسد ثابت قدم نیز به خوبی می داند که این بار نیز به احتمال فراوان استیضاح با شکست روبرو خواهد شد.