صدر فعلا از دست رفت اما سرنوشت صعود هنوز در دستان سپیدرود است

حرف تازه – در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور، جام آزادگان، تیم فوتبال سپیدرود در دیداری دور از خانه با یک گل مغلوب نفت مسجد سلیمان شد و صدر جدول را از دست داد. در این دیدار که با اعتراضاتی ازسوی هواداران و رسانه های حامی سپیدرود نسبت به اشتباهات داوری […]

حرف تازه – در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور، جام آزادگان، تیم فوتبال سپیدرود در دیداری دور از خانه با یک گل مغلوب نفت مسجد سلیمان شد و صدر جدول را از دست داد.

در این دیدار که با اعتراضاتی ازسوی هواداران و رسانه های حامی سپیدرود نسبت به اشتباهات داوری همراه بوده است؛ نفت مسجد سلیمان با یک گل مقابل سپیدرود به برتری دست یافت تا سپیدرود در همان امتیاز ۵۱ باقی بماند و صدر جدول را از دست بدهد.

در دیگر دیدارهای حساس گل گهر سیرجان با یک گل خیبر خرم آباد را از پیش رو برداشت تا شاگردان وینگو بگوویچ با ۵۳ امتیاز به صدر جدول برسند.

ملوان هم استقلال اهواز قعرنشین را دو بر یک شکست داد تا با ۵۰ امتیاز امیدها را نسبت به صعود زنده نگه دارد و با ۵۰ امتیاز، هم امتیاز با پارس جنوبی جم و با تفاضل گل کمتر در رده چهارم بایستد. پارس جنوبی امروز در زمین فجرسپاسی با تساوی بدون گل متوقف شد.

اما مس کرمان در ادامه روند خوب خود، با یک گل آلومینیوم اراک را شکست داد تا با ۴۸ امتیاز همچنان به دنبال مدعیان صعود و امیدوار مسابقات را دنبال کند. مس کرمان ۵ امتیاز با تیم ششم جدول فاصله دارد. بادران با ۴۳ امتیاز در رده ششم ایستاده است. تیمی که امروز با تساوی در خانه نساجی عملا از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر جا ماند. نساجی هم در شرایط مشابه با بادران با تساوی امروز ۴۳ امتیازی شد و در رده هفتم جا گرفت خونه به خونه نیز در زمین اکسین با تساوی یک بر یک متوقف شد تا این دو تیم نیز با ۴۲ و ۴۱ امیتاز رده های هشتم و نهم جدول را به خود اختصاص دهند.

سپیدرود در ۵ دیدار باقیمانده به ترتیب برابر مس کرمان در رشت، اکسین البرز در زمین حریف، ایران جوان بوشهر در رشت، گل گهر سیرجان در خانه حریف و نساجی مازندران در رشت قرار خواهد گرفت و عملا حتی سرنوشت قهرمانی سپیدرود در لیگ یک نیز هنوز در دستان این تیم است و منتظر نتایج سایر تیم ها نیست.