لیگ برتر؛

صدرنشینی پرسپولیس و کار سخت استقلال برای بازگشت به صدر

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران عصر دیروز با صدرنشینی پرسپولیس آغاز شد.

به گزارش اختصاصی قلم آزاد، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران عصر دیروز با صدرنشینی پرسپولیس آغاز شد.

در روز نخست این هفته از مسابقات، دیدار تیم های پیکان و هوادار و همچنین گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان با نتیجه تساوی پرگل ۲ بر ۲ به پایان رسید اما در مهم ترین دیدار شاگردان اوسمار با نمایشی تحسین برانگیز و درخشان با سه گل میزبان خود صنعت نفت آبادان را در هم کوبیدند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که پرسپولیس برای چهارمین بار در این فصل علیرضا بیرانوند را در اختیار نداشت. اما امیررضا رفیعی محصول آکادمی پرسپولیس و دروازه بان جوان سرخپوشان باز هم کلین شیت کرد تا نتیجه فرا تصور هواداران را رقم بزند. او با ۴ حضور، ۴ برد و ۴ کلین شیت در لیگ برتر را به ثبت رساند.

گل های پرسپولیس در این دیدار را دانیال اسماعیلی فر، عیسی آل کثیر و محمدحسین کنعانی زادگان به ثمر رساندند.

نکته نگران کننده برای هواداران پرسپولیس مصدومیت امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان در دقایق ابتدایی بازی و خروج او از زمین مسابقه بود که به نظر نمی رسد مصدومیت جدی و طولانی مدتی باشد.

پرسپولیس با این برد پرگل با ۵۲ امتیاز به صدر جدول رسید و استقلال ۵۰ امتیازی برای بازگشت به صدر، عصر امروز کار سختی برابر شمس آذر قزوین دارد.

شاگردان نکونام اگر قصد دارند در هفته های پایانی سرنوشت قهرمانی به دست خودشان رقم بخورد باید ۳ امتیاز این دیدار سخت را در شرایطی به دست آورند که شمس آذر در دو دیدار قبلی خود موفق به کسب پیروزی شده است.

در دیگر دیدارهای امروز نساجی و تراکتور و همچنین فولاد و مس رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز یکشنبه با دیدارهای ذوب آهن-آلومینیوم و ملوان-سپاهان به پایان خواهد رسید.