دفع توپ جنجالی بیرو ناجی سرخپوشان

صدرنشینی پرسپولیس با برتری مقابل گل گهر | پای شهاب زاهدی به گلزنی باز شد

هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید و این هفته از مسابقات با صدرنشینی پرسپولیس با برتری مقابل گل گهر همراه بود.

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، در آخرین دیدار این هفته عصر دیروز،شاگردان یحیی گل محمدی در ورزشگاه آزادی مقابل گل گهر سیرجان صف آرایی کردند و در پایان با تک گل شهاب زاهدی به سه امتیاز حساس دست یافتند.

از نکات قابل توجه در این دیدار می توان به دفع توپ جنجالی علیرضا بیرانوند اشاره کرد که در وضعیتی مشکوک مانع گلزنی گل گهر سیرجان شد. صحنه ای که در آن رد شدن توپ از خط دروازه به راحتی قابل تشخیص نیست اما به نظر می رسد کمک داور اشتباه کرده باشد.

در دیگر دیدار روز گذشته ملوان با یک گل از سد نساجی گذشت تا دربی شمالی ها به سود نماینده گیلان به پایان برسد.

در دیگر دیدارهای این هفته عصر شنبه، استقلال تهران در زمین مس رفسنجان با یک گل به برتری دست یافت. سپاهان در زمین خود با نتیجه ۴ بر ۱ از سد نفت آبادان گذشت.

عصر جمعه نیز هوادار در زمین خود با یک گل مغلوب فولاد شد. در نخستین روز از رقابت های این هفته نیز عصر پنجشنبه شمس آذر قزوین در زمین خود ۲ بر ۱ مغلوب ذوب آهن شد. آلومینیوم اراک مقابل میهمان خود، تراکتور، با نتیجه پرگل ۴ بر ضفر شکست خورد و استقلال خوزستان نیز با یک گل مغلوب پیکان شد.

در جدول رده بندی پرسپولیس با ۱۳ امتیاز از ۵ بازی در صدر قرار دارد. استقلال از همین تعداد بازی ۱۲ امتیاز دارد و در رده دوم ایستاده است. تراکتور با ۶ بازی ۱۲ امتیازی است. سپاهان با ۵ بازی ۱۱ امتیاز به دست آورده است و ذوب آهن و ملوان نیز با ۶ بازی به ترتیب ۱۱ و ۱۰ امتیاز کسب کرده اند و در رده های اول تا ششم ایستاده اند.

نظر کارشناس داوری ؛ بیرانوند توپ گل شده را بیرون کشید؟ - همشهری آنلاین