هفته هجدهم لیگ برتر

صدرنشینی سپاهان و اشتباه داوری به ضرر پرسپولیس

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران حواشی بسیاری رقم خورد و صدرنشینی سپاهان با اشتباه داوری به ضرر پرسپولیس را به همراه داشت.

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران حواشی بسیاری رقم خورد و صدرنشینی سپاهان و اشتباه داوری به ضرر پرسپولیس را به همراه داشت.

در این رقابت ها سپاهان با ارائه یک نمایش درخشان، با وجود ده نفره شدن با نتیجه پرگل ۴ بر ۱ از سد گل گهر سیرجان گذشت تا تیم امیر قلعه نویی شکست سنگینی را تجربه کند.

شهریار مغانلو در این دیدار خوش درخشید و دو گل به ثمر رساند تا با شش گل به صدر جدول گلزنان لیگ برتر برسد. فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان دیگر گلزنان سپاهان در این دیدار بودند. تک گل گل گهر را نیز کی روش استنلی به ثمر رساند. سپاهان از دقیقه ۴۸ با اخراج نورافکن و در حالی که با یک گل از حریف پیش بود ده نفره شد اما در نهایت با این برد پرگل ۳۶ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول صعود کرد.

در دیگر دیدار حساس دیروز پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رضایت داد و صدر جدول را به سپاهان واگذار کرد. در این دیدار در یک تصمیم بحث برانگیز در دقیقه ۴۲ از زمین بازی اخراج شد تا پرسپولیس ده نفره این دیدار را دنبال کند که باشگاه پرسپولیس معتقد بود پیش از برخورد آفساید رخ داده است و سه صحنه مشکوک به پنالتی نیز روی بازیکنان پرسپولیس رخ داد که واضح ترین آن خطای اعلام نشده مدافع آلومینیوم روی مهدی ترابی بود؛ صحنه ای که از نظر خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران تنها اشتباه مهم داور در این مسابقه بود. بدین ترتیب با اشتباه داوری در این دیدار صدر جدول از پرسپولیس گرفته شد و ظلم بزرگی علیه این تیم رقم خورد. حواشی داوری دیروز با اعتراض شدیدی از سوی سرخپوشان پایتخت همراه بود.

در دیگر دیدارها تراکتور با گل دیرهنگام خود با یک گل از سد فولاد گذشت و ملوان نیز در زمین خود با یک گل نساجی را شکست داد.

امروز در ادامه این رقابت ها، پیکان به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود. مس رفسنجان میزبان ذوب آهن است. مس کرمان میزبان استقلال خواهد بود و صنعت نفت نیز در زمین خود به مصاف هوادار می رود.