صدرنشینی سپاهان در هفته دوم لیگ برتر | توقف سرخابی ها مقابل پرطرفدارها

صدرنشینی سپاهان در هفته دوم لیگ برتر و توقف سرخابی ها مقابل پرطرفدارهای لیگ از مهم ترین اتفاقات این هفته فوتبال ایران بود.

به گزارش اختصاصی قلم آزاد، عصر دیروز در ادامه رقابت های لیگ برتر سپاهان مقابل میزبان خود به برتری ۲ بر ۱ دست یافت تا با این نتیجه، صدرنشینی سپاهان در هفته دوم لیگ برتر قطعی شود.

در دیگر مسابقات دیروز استقلال مقابل ملوان به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد. نبرد چادرملو و شمس آذر با تساوی ۱ بر ۱ و تقابل ذوب آهن و هوادار نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در روز نخست این هفته نیز تراکتور در زمین خود مقابل پرسپولیس به تساوی ۱ بر ۱ رضایت داد و آلومینیوم و نساجی نیز به نتیجه ای مشابه دست یافتند. فولاد و مس رفسنجان در دیداری بدون گل امتیازها را تقسیم کردند و گل گهر نیز با دو گل استقلال خوزستان را از پیش رو برداشت.

در جدول رده بندی سپاهان ۶ امتیازی است و تیم های تراکتور، استقلال، ملوان و فولاد با ۴ امتیاز در رده های دوم تا پنجم ایستاده اند. گل گهر و خیبر با ۳ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفته اند و پرسپولیس و آلومینیوم و ذوب آهن نیز با ۲ امتیاز در رده های هشتم تا دهم ایستاده اند. شمس آذر، نساجی، هوادار، چادرملو، استقلال خوزستان و مس رفسنجان نیز با ۱ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.