صبح فردا ایستگاه ۱۲ آتش نشانی رشت افتتاح می شود

حرف تازه : صبح فردا ایستگاه ۱۲ آتش نشانی رشت بر پایه تجلی مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی افتتاح خواهد شد. مدیر عامل سازمان آتش نشانی از مراسم افتتاح ایستگاه ۱۲ آتش نشانی در صبح روز پنج شنبه ۲۹ بهمن ۹۴  با حضور جمعی از مدیران شهری و استانی در خیابان شهدا-کوی متحدین- بیست و پنج […]

حرف تازه : صبح فردا ایستگاه ۱۲ آتش نشانی رشت بر پایه تجلی مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی افتتاح خواهد شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی از مراسم افتتاح ایستگاه ۱۲ آتش نشانی در صبح روز پنج شنبه ۲۹ بهمن ۹۴  با حضور جمعی از مدیران شهری و استانی در خیابان شهدا-کوی متحدین- بیست و پنج متری شهید عظیمی خبر داد.

بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت در این باره گفت: مرداد ماه سال جاری با پشتوانی دکتر ثابت قدم شهردار محترم رشت و همچنین همکاران گرانقدر در شهرداری رشت ، جایگاه ایستگاه ۱۲ آتش نشانی جهت ارایه هرچه بهتر و سریعتر خدمات به شهروندان توسط سازمان آتش نشانی تحویل گرفته شد و عملیاتهای عمرانی جهت افتتاح ایستگاه آتش نشانی صورت پذیرفت.

وی در ادامه به سرعت عمل آتش نشانان و همکاری صمیمانه شان در راه اندازی و انجام کارها و فعالیتهای عمرانی اشاره داشت و افزود: بی شک همراهی و همدلی تمامی آتش نشانان در جهت اجرای این مهم با ایمانی قوی و به دور از محاسبه سود و زیان مالی موجبات  سرعت عمل در اتمام کارهای مرتبط با امر افتتاح ایستگاه ۱۲ آتش نشانی بوده است.

رمضانی با اشاره به اینکه بسیاری از کارهای فنی، عمرانی و عملیاتی مرتبط؛ توسط آتش نشانان شهر باران صورت پذیرفت، افزود: بواسطه همکاری عاقلانه و هوشمندانه آتش نشانان که نشان از عشق و شیفتگی نسبت به کار، زندگی، مردم، ملت و کشور عزیز می باشد توانستیم بسیاری از هزینه ها را کاهش داده و با عزمی حماسی به معنای واقعی تجلی گر مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه افتتاح ایستگاه ۱۲ آتش نشانی  در این مکان موجبات توزیع عادلانه خدمات آتش نشانی به شهروندان گرانقدر خواهد شد افزود: این محدوده توسط دو ایستگاه آتش نشانی تحت پوشش قرار می گرفت که به حول قوه الهی ارایه خدمات پس از افتتاح ایستگاه۱۲ آتش نشانی برای ۷ محله دیانتی- فلسطین-سرچشمه-کردمحله-کیژده-ماهی روخان و بلوار خرمشهر بسیار سریعتر خواهد شد.

در پایان مدیر عامل سازمان آتش نشانی با آرزوی داشتن روزی خوب و بدون حادثه برای تمامی شهروندان افزود: امید است با رعایت نکات ایمنی و آتش نشانی و توجه به توصیه های آتش نشانان با همراهی شهروندان بتوانیم در داشتن شهری ایمن کوشا باشیم.