پنجمین لغو متوالی جلسات شورا؛

صبح به حد نصاب نرسید؛ عصر جلسه بعدی! / علوی در تهران؛ باقری و کارگرنیا عازم کربلا

حرف تازه : برای پنجمین بار متوالی جلسه شورای اسلامی شهر رشت تشکیل نشد. صبح امروز در حالیکه قرار بود از ساعت ۹ جلسه شورای اسلامی شهر رشت به منظور تعیین هیئت رئیسه سال پایانی شورای چهارم تشکیل شود بار دیگر با غیبت ۶ عضو شورا به حد نصاب نرسید و لغو شد. مونا ابروفراخ […]

حرف تازه : برای پنجمین بار متوالی جلسه شورای اسلامی شهر رشت تشکیل نشد.

صبح امروز در حالیکه قرار بود از ساعت ۹ جلسه شورای اسلامی شهر رشت به منظور تعیین هیئت رئیسه سال پایانی شورای چهارم تشکیل شود بار دیگر با غیبت ۶ عضو شورا به حد نصاب نرسید و لغو شد.

مونا ابروفراخ معاون فرماندار رشت که ریاست این جلسه را در غیاب عیسی مهدوی برعهده داشت با اشاره به افتخاری بودن عضویت شورا در قانون و اینکه عضویت در شورا شغل نیست گفت : شورا فرصتی برای خدمت است و خدمتگزاری شغل نیست بلکه افتخار محسوب می شود.

در ادامه با عدم حضور موسوی روزان، مظفر نیکومنش نودهی، رضا رسولی، حجت جذب، سید امیر حسین علوی و فاطمه شیرزاد جلسه شورا به حدنصاب نرسید.

ابروفراخ با اشاره به اعلام فرماندار رشت ساعت ۱۸:۳۰ امروز را زمان برگزاری جلسه بعدی شورا دانست.

اسماعیل حاجی پور نیز با اشاره به بستری بودن سید امیرحسین علوی در بیمارستانی در تهران، خواستار برگزاری جلسه در روز و ساعتی شد که همه اعضا بتوانند حضور داشته باشند.

این موضوع با واکنش کارگرنیا همراه بود و او به سفر پیش روی خود به همراه محمود باقری به کربلا اشاره کرد و گفت: اگر قرار است برای یک نفر جلسه را تشکیل ندهیم با توجه به سفر کربلای ما باید جلسه به هفته بعد موکول شود.

بدین ترتیب جلسه صبح امروز به حد نصاب نرسید و لغو شد و جلسه بعدی ۱۸:۳۰ عصر امروز خواهد بود و در صورت تغییر اعلام خواهد شد.