صادق زاده : مجلس معتدلی خواهیم داشت / به اصلاحات نزدیکم

اختصاصی تی تی خبر : رمضانعلی صادق زاده با حضور در فرمانداری رشت ثبت نام کرد. دکتر صادق زاده با حضور در فرمانداری رشت به جمع کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از رشت اضافه شد. وی در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیکی اش به جریان اصلاحات گفت در لیست اصلاح طلبان نیستم. وی مجلس […]

۲۰۱۵۱۲۲۴_۱۱۲۳۳۷اختصاصی تی تی خبر : رمضانعلی صادق زاده با حضور در فرمانداری رشت ثبت نام کرد.

دکتر صادق زاده با حضور در فرمانداری رشت به جمع کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از رشت اضافه شد.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیکی اش به جریان اصلاحات گفت در لیست اصلاح طلبان نیستم. وی مجلس آینده را مجلسی معتدل و تجمیعی از  کارشناسان و اهل فن دانست.

صادق زاده دارای مدرک فوق دکتری مهندسی ارتباطات، دکتری مهندسی مخابرات و فوق لیسانس مهندسی مخابرات از دانشگاه برادفورد انگلستان و لیسانس مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تهران است.

وی هم‌اکنون عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و معاون توسعه فنآوری و صنایع پیشرفته سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است.

صادق‌زاده در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، نمایندگی مردم رشت را برعهده داشت و نائب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن و رئیس کمیته ارتباطات و مخابرات مجلس شورای اسلامی بود. وی در آغار به کار دولت تدبیر و امید از گزینه های تصدی وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات و معاونت علمی و فنآوری رئیس جمهور بود.

صادق زاده در دوره های هشتم و نهم نیز کاندیدای انتخابات مجلس شد که در دوره نهم با مشکل عدم احراز صلاحیت مواجه شد.