شنیده ها؛

صاحبخانه شدن عضو شورا با پول های اهدایی مدیران؟!

شنیده شده در یکی از شهرهای شمالی، تعدادی از مدیران مناطق شهرداری به همراه یکی از معاونین برای خانه دار شدن یک عضو شورا مبالغی را به عنوان هدیه پرداخت کرده اند که در صورت صحت این ماجرا جای تاسف، تامل و بررسی بیشتر دارد.

اختصاصی حرف تازه – شنیده شده در یکی از شهرهای شمالی، تعدادی از مدیران مناطق شهرداری به همراه یکی از معاونین برای خانه دار شدن یک عضو شورا مبالغی را به عنوان هدیه پرداخت کرده اند که در صورت صحت، این ماجرا جای تاسف، تامل و بررسی بیشتر دارد.

شنیده شده در جمعی که گویا رئیس شورای آن شهر نیز حضور داشته آقای معاون چک ۶۰ میلیونی و سایر مدیران نیز هریک مبالغ سنگینی را اهدا کرده اند که در مجموع رقم قابل ملاحظه ای جمع آوری شده است.

هنوز نمی توان به قطعیت در این باره سخن گفت اما نگرانی این است که اگر چنین مساله ای صحت داشته باشد آیا دیگر در آن شهر، عضو شورا و به طور کلی مجموعه شورا توان نظارت صحیح بر عملکرد شهرداری و مدیران زیرمجموعه اش را خواهند داشت؟ اصلا آیا مردم به آن فرد رای داده اند که در دوره حضورش صاحب خانه شود یا آن که تمام توان خود را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات و نظارت صحیح به کار ببندد؟ آیا در چنین وضعیتی شانیت شورا در نزد مدیران آن شهرداری و همینطور افکار عمومی حفظ می شود؟ 

هرچند مواردی از این دست پیش از این نیز به شکلهای مختلف در نقاط مختلف دیده شده است اما بدون شک چنین موضوعاتی از نگاه تیزبین نهادهای نظارتی پنهان نخواهد ماند و با بررسی دقیق تمامی ابعاد ماجرا، پس از روشن شدن موضوع و در صورت تایید، برخورد مناسب و قانونی با خاطیان صورت خواهد گرفت. امیدواریم این صحبت ها تنها در حد شنیده بوده و صحت نداشته باشد.