در جشن همدلی کمیته امداد مطرح شد؛

شیرزاد به نمایندگی از شورا با سرپرستی ۱۱۰ کودک موافقت کرد /عیسی مهدوی هم سرپرستی ۵۰ کودک را پذیرفت

حرف تازه : فاطمه شیرزاد گفت : با تمام توان با کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای سرپرستی و کمک به کودکان بی سرپرست همکاری خواهیم کرد. جشن همدلی همزمان با عید سعید فطر در پیاده راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد. در این جشن که به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان ، […]

حرف تازه : فاطمه شیرزاد گفت : با تمام توان با کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای سرپرستی و کمک به کودکان بی سرپرست همکاری خواهیم کرد.

۲۰۱۶۰۷۰۶_۰۰۰۰۲۲

جشن همدلی همزمان با عید سعید فطر در پیاده راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.

در این جشن که به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان ، صدا و سیمای مرکز گیلان و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت  برگزار شد جمعی از خیرین، سرپرستی کودکان بی سرپرست را بر عهده گرفتند

فاطمه شیرزاد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر گفت :  به نیابت از همکاران شورا و شهرداری در این جشن حضور یافتم.

رئیس کمیسیون بهداشت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت کمیته امداد را از یادگاری های امام خمینی(ره) معرفی کرد و افزود : خدمات شایان توجه کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور مسئولینی دلسوز که در حوزه های مختلف به نیازمندان کمک می کنند بر کسی پوشیده نیست.

فاطمه شیرزاد با تاکید بر همدلی، همزبانی، اقدام و عمل تصریح کرد : در سه سال گذشته شورا و شهرداری رشت اقدامات خوبی انجام داده اند که بهتر است این اقدامات پسندیده مستتر بماند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در پایان گفت: تک تک اعضای شورای اسلامی شهر رشت و کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر اعلام آمادگی می کنیم؛ با تمام توان با کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای سرپرستی و کمک به کودکان بی سرپرست همکاری خواهیم کرد.

پس از صحبت های شیرزاد، در خصوص سرپرستی ۱۱۰ کودک بی سرپرست توسط شورای اسلامی شهر رشت توافق حاصل شد.

 

شرایط سرپرستی هر کودک بی سرپرست، حمایت مالی ماهیانه ۳۰ هزار تومان به مدت یک سال در نظر گرفته شده بود تا با در نظر گرفتن شرایط ساده، مشارکت مردمی به بالاترین سطح ممکن برسد.

علاوه بر شورای اسلامی شهر رشت، عیسی مهدوی فرماندار رشت سرپرستی ۵۰ کودک و علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد(ره) استان گیلان نیز سرپرستی تعدادی از کودکان که نامشان مهدی و نرگس بود را برعهده گرفتند.

علاوه بر مسئولین، مردم نیز در این جشن خیریه حضور چشمگیری داشتند.

 

علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد(ره) استان گیلان، فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت، عیسی مهدوی فرماندار رشت، علی وارسته معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت و حجت الاسلام حامد آزمایش از جمله مدیران و مسئولین حاضر در این همایش بودند.

اجرای نمایش طنز، موسیقی، تجلیل از خیرین و اهدای جوایز از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این جشن بود.