شکست پرسپولیس مقابل فولاد | کاهش فاصله با سپاهان به ۲ امتیاز

روز گذشته هواداران فوتبال شاهد شکست پرسپولیس مقابل فولاد بودند تا فاصله این تیم در صدر جدول با سپاهان رده دومی به ۲ امتیاز کاهش یابد.

اختصاصی حرف تازه ، در چارچوب رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال با ۴ گل از سد ملوان گذشت و سپاهان با یک گل در زمین نساجی به پیروزی رسید. در ادامه این مسابقات روز گذشته هواداران فوتبال شاهد شکست پرسپولیس مقابل فولاد بودند تا فاصله این تیم در صدر جدول با سپاهان رده دومی به ۲ امتیاز کاهش یابد.

تک گل فولاد در دیدار خانگی روز گذشته را روبرتو تورس خرید اسپانیایی این تیم به زیبایی به ثمر رساند. البته سرخپوشان در این دیدار پرحاشیه به قضاوت موعود بنیادی فر اعتراض داشتند. در یک صحنه مشکوک به پنالتی که به عقیده بسیاری از کارشناسان مدافع فولاد روی دیاباته مرتکب خطا شد داور اعلام پنالتی نکرد تا این دیدار در نهایت با یک گل به سود فولاد به پایان برسد.

در دیگر دیدارها، آلومینیوم سه بر یک صنعت نفت آبادان را شکست داد. تراکتور در زمین ذوب آهن با سه گل رضا اسدی سه بر یک پیروز شد. پیکان با یک گل مس کرمان را از پیش رو برداشت. گل گهر سیرجان و مس رفسنجان به تساوی دو بر دو رضایت دادند و نفت مسجد سلیمان و هوادار نیز با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

در جدول رده بندی تا پایان هفته هفدهم پرسپولیس با ۳۵ امتیاز در صدر است. سپاهان ۳۳، گل گهر ۳۰، استقلال ۳۰ و تراکتور نیز ۲۶ امتیاز کسب کرده اند و در رده های دوم تا پنجم قرار دارند.