هفته بیست و یکم لیگ برتر بانوان؛

شکست پایان کار تیم بانوان ملوان در خانه

تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در آخرین دیدار خانگی خود مقابل پالایش گاز ایلام تن به شکست دو بر صفر داد.

حرف تازه – دو تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی و پالایش گاز ایلام از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

ملوانان پس از پیروزی اقتصادی یک بر صفر مقابل پارس جنوبی در بوشهر که با تک‌گل دقیقه ۸۳ افسانه اقبال رقم خورد، به پشتوانه هواداران پرشورشان می‌خواهند لیگ را با پیروزی در ورزشگاه خانگی به اتمام برساند، لیگی که برایشان افت‌وخیز فراوانی به‌ویژه ازلحاظ مالی داشته و این تیم اغلب فصل را با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم کرد.

قوهای سپید تا پیش از آغاز هفته بیست و یکم رقابت‌ها با کسب ۱۰ پیروزی، چهار تساوی و تحمل شش شکست، ۳۴ امتیازی بوده و در مکان ششم جدول جای دارد، در سوی مقابل پالایش گازی قرار دارد که در هفته بیست و پنجم با هتریک سمیه فیضی و دو گل طاهره آزادی و کوثری عنبری مقابل آذرخش تهران به برتری پنج بر صفر دست‌یافته و مجموع امتیازات خود را به ۲۸ امتیاز رساند.

ایلامی‌ها تا پایان هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با کسب ۹ پیروزی، یک تساوی و تحمل ۱۰ شکست در مکان هفتم جدول جای داشته و همسایه قوهای سپید انزلی هستند، پالایش در صورت پیروزی مقابل ملوان، فاصله خود را با همسایه رده ششمی به ۳ امتیاز کاهش می‌دهد.

دیدار دو تیم تحت تأثیر حضور پرشور هواداران ملوانی آغاز شد، شاگردان ایران‌دوست به‌سان بازی‌های گذشته خانگی یک دیدار هجومی را از خود به نمایش گذاشتند ولی این پالایش بود که با دبل سمیه فیضی با نتیجه دو بر صفر مقابل ملوان به برتری دست‌یافت.