شکست سنگین سپیدرود و دو تساوی خانگی برای داماش و ملوان در هفته هفدهم لیگ یک

در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور نمایندگان گیلان به مصاف رقیبانشان رفتند که حاصل آن دو تساوی داماش و ملوان و یک شکست سنگین برای سپیدرود بود.

اختصاصی حرف تازه – در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور نمایندگان گیلان به مصاف رقیبانشان رفتند که حاصل آن دو تساوی داماش و ملوان و یک شکست سنگین برای سپیدرود بود.

در این رقابت ها عصر امروز تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری خانگی در ورزشگاه سردار جنگل رشت برابر آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رضایت داد.

ملوان بندرانزلی در ورشگاه تختی این شهر میزبان قشقایی شیراز بود که این دیدار نیز در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهیار زحمتکش در دقیقه ۸۶ تک گل ملوان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

اما دیگر نماینده گیلان یعنی سپیدرود رشت در دیداری دور از خانه برابر فجرسپاسی شیراز با سه گل شکست خورد. صدقی، بابامحمدی و غریبی گل های میزبان را در این دیدار به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار ها نود ارومیه با یک گل استقلال خوزستان را شکست داد. گل ریحان با همین نتیجه از سد نیروی زمینی گذشت و خوشه طلایی ساوه نیز با یک گل سرخپوشان پاکدشت را شکست داد.

آرمان گهر ۲ بر یک رایکای بابل را شکست داد. بادران هم با دو گل مغلوب میهمان خود مس رفسنجان شد. دیدار تیم های مس کرمان و شهرداری تبریز نیز لغو شد.

در جدول رده بندی گل ریحان البرز با ۳۳ امتیاز از ۱۷ دیدار صدر نشین است. نود ارومیه، مس رفسنحان و فجر شهید سپاسی هم با یک دیدار کمتر به ترتیب با ۳۲، ۳۰ و ۳۰ امتیاز در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

در بین تیم های گیلانی داماش با ۲۵ امتیاز از ۱۷ دیدار در رده هفتم جای دارد. سپیدرود و ملوان نیز با امتیازات مشابه ۱۵ در رده های پانزدهم و شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند. ملوان یک دیدار کمتر از سپیدرود برگزار کرده است. رایکای بابل با ۱۳ و شهرداری تبریز با ۶ امتیاز دو تیم انتهایی جدول هستند.