سیتی و اینتر در آستانه صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ

شکست سنگین بایرن مقابل سیتی | تحقیر توخل توسط شاگردان گواردیولا

شب گذشته رقابت های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو دیدار آغاز شد که این دیدارها با برتری سیتی و اینتر برابر بایرن و بنفیکا همراه بود.

به گزارش اختصاصی حرف تازه،   شاگردان گواردیولا در منچسترسیتی، در دیداری خانگی با ارائه یک نمایش برتر، با سه گل از سد بایرن مونیخ گذشتند و تقریبا تکلیف تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ را مشخص کردند.

شکست سنگین بایرن مقابل سیتی

در این دیدار منچسترسیتی موفق شد یک شکست سنگین را به شاگردان توخل در بایرن مونیخ تحمیل کند و اگر درخشش یان زومر نبود قطعا سنگینی شکست بیش از این شکست سه گله می شد. رودری، سیلوا و هالند زننده سه گل منچستر سیتی در این دیدار بودند.

این نخستین شکست باواریایی ها در این فصل لیگ قهرمانان اروپا بود و تیمی که پیش از این تنها دو گل در این مسابقات دریافت کرده بود و به راحتی از سد تیم هایی چون بارسلونا، اینتر و پاریسن ژرمن عبور کرده بود این بار تحت هدایت توخل شکست سنگین سه بر صفر را تجربه کرد.

هرچند بایرن همچنان امیدوار به جبران این نتیجه در دیدار برگشت است اما نمایش ناامیدکننده شب گذشته، هواداران این تیم را تحت تاثیر قرار داده و آنها را نسبت به آینده این تیم با توخل دچار تردید کرده است. بایرن طی روزهای ابتدایی حضور توخل روی نیمکت خود از جام حذفی آلمان نیز کنار رفته بود.

این باشگاه که در زمان حضور ناگلزمان نتایج درخشانی کسب کرده بود، در صورت حذف از چمپیونزلیگ، باید در انتظار سیل انتقادات به تصمیمات مدیریتی اش باشد.

سیتی و اینتر در آستانه صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ

در دیگر دیدار اینتر با دو گل از سد بنفیکا گذشت تا همچون منچستر سیتی با خیالی آسوده تر در دیدار برگشت به میدان برود.

امشب نیز دو دیدار دیگر این مرحله برگزار خواهد شد و طی آن رئال مادرید به مصاف چلسی می رود و آث میلان مقابل ناپولی خواهد ایستاد.