هفته شانزدهم رقابت های لیگ یک؛

شکست داماش و سپیدرود و برتری ملوان بندرانزلی برابر دیگر تیم شمالی

در ادامه رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور و در چارچوب هفته شانزدهم عصر امروز 9 دیدار برگزار شد. در این رقابت ها تیم های داماش و سپیدرود رشت برابر رقبای خود شکست خوردند و ملوان بندرانزلی به پیروزی ارزشمندی دست یافت.

اختصاصی حرف تازه – در ادامه رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور و در چارچوب هفته شانزدهم عصر امروز ۹ دیدار برگزار شد. در این رقابت ها تیم های داماش و سپیدرود رشت برابر رقبای خود شکست خوردند و ملوان بندرانزلی به پیروزی ارزشمندی دست یافت.

داماش گیلان که در بین تیم های گیلانی بهترین نتایج را داشته است در دیداری دور از خانه برابر قشقایی شیراز با یک گل شکست خورد و سپیدرود رشت در دیداری خانگی برابر بادران تهران تن به شکست سه بر یک داد. اما دیگر نماینده گیلان یعنی ملوان بندرانزلی در ادامه نتایج هفته های اخیر خود برابر میزبان خود رایکای بابل با یک گل به برتری دست یافت و سه امتیاز ارزشمند به اندوخته های خود اضافه کرد. ارزش این امتیاز زمانی مشخص می شود که بدانیم با این برد ملوان رایکا را در جدول رده بندی پشت سر گذاشت به رده شانزدهم جدول هجده تیمی صعود کرد.

در دیگر رقابت های امروز شهرداری تبریز برابر گل ریحان البرز و همچنین سرخپوشان پاکدشت برابر آرمان گهر به تساوی یک بر یک رضایت دادند. دیدار تیم های آلومینیوم اراک و مس کرمان نیز بدون گل مساوی به پایان رسید. 

حساس ترین دیدار بالای جدول میان تیم های مس رفسنجان و نود ارومیه برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری سه بر یک رفسنحانی ها به پایان رسید. نود با این شکست صدر جدول را با یک بازی کمتر نسبت به گل ریحان از دست داد و مس رفسنجان فاصله خود را با دو تیم نخست کم کرد.

نیروی زمینی تهران هم با یک گل فجر سپاسی شیراز را از پیش رو برداشت و استقلال خوزستان در دیداری پرگل با نتیجه ۴ بر ۱ خوشه طلایی ساوه را در هم کوبید.

در جدول رده بندی گل ریحان البرز با ۳۰ امتیاز از ۱۶ دیدار صدرنشین است و تیم های نودارومیه، مس رفسنجان و فجر سپاسی شیراز به ترتیب با ۲۹، ۲۷ و ۲۷ امتیاز از ۱۵ دیدار در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

تیمهای داماش، سپیدرود و ملوان نیز به ترتیب با ۲۴، ۱۵ و ۱۴ امتیاز در رتبه های هفتم، چهاردهم و شانزدهم ایستاده اند. 

در انتهای جدول رایکای بابل ۱۳ و شهرداری تبریز ۶ امتیازی هستند.