بازی ملوان نیمه تمام ماند

شکست داماش و برتری سپیدرود در هفته ۲۶ لیگ یک

در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم های داماش گیلان، سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی به مصاف رقبای خود رفتند که حاصل آن یک برد و یک باخت برای تیم های رشتی بود.

اختصاصی حرف تازه – در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم های داماش گیلان، سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی به مصاف رقبای خود رفتند.

در نخستین دیدار تیم فوتبال داماش گیلان برابر میزبان خود بادران تهران با نتیجه دو بر یک شکست خورد. داماش که این روزها حال و روز خوشی ندارد بر خلاف نیم فصل نخست نتوانسته نتایج قابل اتکایی کسب کند. بازیکنان این تیم بابت مطالبات خود نارضایتی های بسیاری دارند و روز به روز تاثیر این نارضایتی ها بیشتر دیده می شود. مهدی نیایش پور و امیر میربزرگی برای بادران و محمد غلامی برای داماش در این دیدار گل زنی کردند. داماش با این شکست با ۳۲ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

اما سپیدرود دیگر نماینده رشت در این رقابت ها، این هفته سه امتیاز ارزشمند کسب کرد. سپدرود در زمین خود موفق شد با نتیجه ۲-۱ از سد آرمان گهر سیرجان عبور کند تا با ۲۶ امتیاز کمی به اوضاع خود در انتهای جدول سر و سامان ببخشد و به روزهای آینده و ادامه مسیر خود در لیگ یک امیدوار شود. جواد آقایی پور در دقایق ۶۰ و ۷۷ هر دو گل سرخپوشان رشتی را به ثمر رساند. سپیدرود با ۲۶ امتیاز و یک بازی کمتر به رده شانزدهم رسید.

در دیگر دیدار ها نود ارومیه و سرخپوشان پاکدشت و همچنین فجرسپاسی و مس کرمان به تساوی بدون گل رضایت دادند. خوشه طلایی ساوه با یک گل از سد گل ریحان البرز گذشت. مس رفسنجان و آلومینیوم اراک نیز به تساوی ۱-۱ دست یافتند و شهرداری تبریز در ادامه تیره روزی های خود با ۳ گل مغلوب رایکای بابل شد. نیروی زمینی تهران و قشقایی شیراز نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

ملوان بندرانزلی نیز تا اواخر بازی مقابل میزبان خود استقلال خوزستان به نتیجه تساوی ۲-۲ رسیده بود اما این دیدار نیمه تمام ماند. آرمین انبساطی و رضا درویشی برای ملوان و حکیم نصاری و امید لطیفی برای استقلال خوزستان در این مسابقه موفق به گلزنی شدند. در حدود دقیقه ۷۰ احمدزاده به پنالتی اعلام شده برای حریف معترض بود و ملوان را از زمین مسابقه بیرون کشید و پس از گذشت ۳۰ دقیقه راضی به بازگشت به میدان نشد تا مسئولین برگزاری این دیدار، بازی را نیمه تمام بگذارند و کمیته انضباطی در این خصوص تعیین تکلیف کند. پیش از این دیدار ملوان ۲۴ امتیازی بود.

مس رفسنجان با ۵۳ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کرده است و پس از این تیم مس کرمان با ۴۶ امتیاز از بخت بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است. خوشه طلایی ۴۵، آلومینیوم اراک ۴۵، نود ارومیه ۴۴، بادران تهران ۴۱ و گل ریحان البرز ۴۰ امتیاز دارند.

در حال به روز رسانی…