حاشیه سازی ها جواب نداد؛

شکریه بالاترین رای اتاق اصناف رشت را به خود اختصاص داد

حرف تازه – نتایج انتخابات اتاق اصناف رشت اعلام شد. در پایان این انتخابات که به صورت الکترونیکی برگزار شد و ۶۲ اتحادیه در آن حضور داشتند پس از شمارش آرا اسامی پنج عضو اصلی هیئت مدیره و دو عضو علی البدل تولیدی و توزیعی اعلام شد. منتخبین اصلی به ترتیب آقایان جلال الدین محمد شکریه، […]

حرف تازه – نتایج انتخابات اتاق اصناف رشت اعلام شد.

در پایان این انتخابات که به صورت الکترونیکی برگزار شد و ۶۲ اتحادیه در آن حضور داشتند پس از شمارش آرا اسامی پنج عضو اصلی هیئت مدیره و دو عضو علی البدل تولیدی و توزیعی اعلام شد.

منتخبین اصلی به ترتیب آقایان جلال الدین محمد شکریه، حمید انزانی، رحیم لیاقت جو، علیرضا تهیدست و شریف رضایی بودند و آقایان احمد بهلول خشکبیجاری، به عنوان علی البدل توزیعی و خسرو نصیرزاده، به عنوان علی البدل تولیدی انتخاب شدند.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی افراد تلاش بسیاری در جهت حاشیه سازی و ریزش آرای شکریه داشتند اما در نهایت این مدیر کارکشته هیچ واکنش تندی به حاشیه سازی ها نشان داد.

شکریه عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت و نایب رئیس اتاق اصناف کشور و رئیس اتاق اصناف گیلان بود که همین موضوع سبب شد برخی افراد بارها عضویت همزمان او در اتاق اصناف و شورا را عاملی برای تضعیف جایگاه او قرار دهند و حضورش در انتخابات اصناف را زیر سوال ببرند.

بی تردید فردی چون جلال الدین شکریه در صورت وجود ضرورت قانونی برای انتخاب بین شورا و اصناف، فراتر از قانون عمل نخواهد کرد اما در غیر اینصورت نیز با حاشیه سازی میدان را برای منتقدین فعلی خود خالی نخواهد کرد.