شکایت پرسپولیس از بیرانوند بابت ادعای شیرینی ۵ میلیاردی

شکایت پرسپولیس از بیرانوند بابت ادعای شیرینی ۵ میلیاردی رسمی شد و پرونده جدیدی برای گلر ملی پوش باز شد.

به گزارش قلم آزاد، باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات جنجالی علیرضا بیرانوند بعد از دیدار تراکتور – فولاد شکایت جدیدی را علیه این دروازه‌بان تنظیم کرده است.

به نقل از فوتبال ۳۶۰ ، علیرضا بیرانوند روزهای خوب و درخشانی را در پرسپولیس گذراند اما بعد از جدایی‌اش از جمع سرخ‌پوشان پایتخت، مناقشات میان او و مسئولان باشگاه به اوج رسیده و ضربه سنگینی به مقبولیت این دروازه‌بان باتجربه نزد هواداران پرسپولیس زده شده است. بیرانوند با وجود آنکه یک فصل دیگر با سرخ‌ها قرارداد داشت، پیش از شروع لیگ بیست‌وچهارم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود قراردادش با پرسپولیس را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد و به تراکتور تبریز پیوست.

پرسپولیسی‌ها علیه اقدام جنجالی بیرانوند طرح شکایت کردند و در نقطه مقابل، علیرضا بیرانوند هم ادله خود را در زمینه عدم دریافت مطالبات خود ارائه کرد. سرانجام کمیته تعیین‌وضعیت رأی به محرومیت ۴ ماهه بیرانوند داد که البته این محرومیت به مدت یک‌سال تعلیق شده و همچنین دروازه‌بان شماره یک تیم ملی به همراه باشگاه تراکتور باید غرامتی حدود ۲۰ میلیارد تومانی را پرداخت کنند که حکم صادره هم مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس است و هم علیرضا بیرانوند نسبت به آن انتقاد دارد.

بیرانوند و ادعای پرداخت شیرینی ۵ میلیاردی به مدیران پرسپولیس!

بیرانوند در اولین واکنش به حکم صادره از سوی کمیته تعیین‌وضعیت، شب گذشته مصاحبه‌ای جنجالی را بعد از پایان دیدار تراکتور – فولاد انجام داد و مدعی شد نه‌تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را پرداخت نخواهد کرد، بلکه اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس را متهم به دریافت رشوه کرد و مدعی شد که ۵ میلیارد تومان برای اصلاح قراردادش به آن‌ها شیرینی داده است! بلافاصله بعد از این اظهارات جنجالی، کمیته انضباطی علیرضا بیرانوند را فراخواند و حالا پرسپولیسی‌ها علیه بیرانوند اقدام حقوقی جدیدی انجام داده‌اند.

شکایت جدید پرسپولیسی‌ها از بیرانوند رسمی شد

هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه) تشکیل جلسه داد و در این جلسه، مدیرعامل باشگاه موظف شد در مورد رای کمیته تعیین‌وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در خصوص علیرضا بیرانوند، جهت استیفای حقوق کامل باشگاه، اقدامات حقوقی لازم را در کمیته استیناف به عمل آورد و همچنین اتهامات جدید او را در ارکان قضایی فوتبال و دیگر مراجع قضایی مورد پیگرد و پیگیری قرار دهد. با این اوصاف به نظر می‌رسد که دعوای پرسپولیسی‌ها و بیرانوند وارد فاز تازه‌ای شده و باید دید مناقشه جدید آن‌ها به کجا خواهد رسید.