رمضانپور در نشست آسیب شناسی خانه های تاریخی اعلام کرد :

شورای پنجم برای حفظ خانه های تاریخی برنامه دارد

حرف تازه – صبح پنجشنبه بیستم مهرماه نشست علمی آسیب شناسی خانه های تاریخی گیلان در پژوهشکده گیلان شناسی برگزار شد. به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر رشت، احمد رمضانپور، عضو شورای شهر رشت در این نشست حضور یافت و تاکید کرد: شورای پنجم برای حفظ بناهای تاریخی برنامه […]

حرف تازه – صبح پنجشنبه بیستم مهرماه نشست علمی آسیب شناسی خانه های تاریخی گیلان در پژوهشکده گیلان شناسی برگزار شد.

به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر رشت، احمد رمضانپور، عضو شورای شهر رشت در این نشست حضور یافت و تاکید کرد: شورای پنجم برای حفظ بناهای تاریخی برنامه دارد.

این عضو شورا در حاشیه این نشیت علمی گفت:مدیریت شهری برای خانه های تاریخی گیلان برنامه دارد و مقدمات این مهم نیز با برگزاری نشست های تخصصی فراهم شده است.

رمضانپور افزود: ما به دنبال این هستیم که شهر رشت به عنوان مرکز گیلان به عنوان مقصد گردشگران باشد و ماندگاری سفر را افزایش دهیم.

وی به تشکیل کمیته حفظ خانه های تاریخی به همت کمیسیون فرهنگی شورا اشاره نمود و تاکید کرد: شناسایی، بازسازی و راه اندازی خانه های تاریخی یکی از اولویت های شورای پنجم است.

وی با اشاره به احیا و تغییر کاربری خانه های تاریخی قزوین، اذعان کرد: امیدواریم با تجربه موفق نصرتی، شهردار جدید در شهر قزوین، ما نیز بتوانیم احیای بناهای تاریخی مرکز استان را در دستور کار قرار دهیم.