فرهام زاهد:

شورای شهررشت همچنان حامی تیم سپیدرود باقی می‌ماند

حرف تازه – عضو شورای شهر رشت گفت: شورای شهر همچنان حامی سپیدرود است اما هنوز درباره نحوه کمک به این تیم تصمیم گیری نشده است. به گزارش حرف تازه، فرهام زاهد در گفت و گو با خبرگزاری میزان در رابطه با حمایت‌هایی که قرار است شورای شهر رشت از سپیدرود کند، اظهار داشت: شورای […]

حرف تازه – عضو شورای شهر رشت گفت: شورای شهر همچنان حامی سپیدرود است اما هنوز درباره نحوه کمک به این تیم تصمیم گیری نشده است.

به گزارش حرف تازه، فرهام زاهد در گفت و گو با خبرگزاری میزان در رابطه با حمایت‌هایی که قرار است شورای شهر رشت از سپیدرود کند، اظهار داشت: شورای شهر همواره برای تیم سپیدرود نقش حمایتی داشته است و همین روند در شورای شهر جدید شهر رشت نیز ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص پاداش یک میلیاردی که قرار بود به در صورت صعود تیم سپیدرود به لیگ برتر به این تیم پرداخت شود، گفت: من در جریان این موضوع نیستم. به هر حال شورای شهر همواره کمک‌هایی به این تیم کرده و می‌دانم پول‌هایی هم در فصل قبل به تیم سپیدرود پرداخت شده است.

اما در جریان این پاداش نیستم. شاید مربوط به وعده‌ای است که آقای نوبخت داده بود و نمی‌دانم پرداخت شده یا نه!

این عضو شورای شهر ادامه داد: می‌دانم که شورای شهر همواره برای تیم سپیدرود نقش حمایتی داشته و علاوه بر کمک مالی در بخش سخت افزاری نیز بسیار به این تیم کمک کرده است. پزشک، اتوبوس، اقامت و بسیاری از بخش‌های دیگر از جمله تلاش‌هایی بود که شورای شهر برای کمک به سپیدرود انجام داد.

زاهد با اعلام این موضوع که در شورای شهر جدید هم تلاش‌ها برای کمک به سپیدرود ادامه دارد، تصریح کرد: شورای شهر همچنان حامی تیم سپیدرود باقی می‌ماند اما در خصوص خرید این تیم نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

با توجه به این که از شروع کار ما مدت کوتاهی نمی‌گذرد، هنوز کمسیون‌ها تشکیل نشده است. از این رو ابتدا باید خود شورا سرو سامان بگیرد و پس از آن در مورد تیم سپیدرود و نحوه کمک به این تیم تصمیم گیری کرد.