سید امیرحسین علوی:

شهر رشت برای برون رفت از مشکلات زیست محیطی نیازمند حضور یک مقام مسئول است

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت در سی و دومین جلسه شورا که با حضور از معاون آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست کشور همراه بود، به بررسی مشکلات موجود در دو رودخانه گوهررود، زرجوب و معضلات زباله و پسماند پرداخت. رئیس شورای اسلامی شهر رشت سرازیری فاضلاب صنعتی و خانگی به تالاب […]

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت در سی و دومین جلسه شورا که با حضور از معاون آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست کشور همراه بود، به بررسی مشکلات موجود در دو رودخانه گوهررود، زرجوب و معضلات زباله و پسماند پرداخت.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت سرازیری فاضلاب صنعتی و خانگی به تالاب عینک را یک فاجعه دانست و گفت: این مهم در تخریب و نابودی تالاب عینک رشت نقش مهمی دارد و انتظار داریم سازمان محیط زیست به این مبحث با جدیت ورود کند.

وی در ادامه خواستار تخصیص اعتبار ملی به مباحث زیست محیطی رشت شد و بیان کرد: شهرداری رشت طی این سال ها با این مشکلات دست به گریبان بوده و اگر اعتبار ملی مورد نیاز تخصیص داده نشود یقینا این مشکلات دامن گیر آیندگان نیز خواهد شد.

امیر حسین علوی گفت: شورای پنجم برای حفظ منافع عمومی و پیگیری مسائل زیست محیطی شهر رشت اقدام به دعوت از معاون محیط زیست کشور در جلسه علنی شورا کرد.

وی برون رفت از مشکلات زیست محیطی در رشت را نیازمند حضور یک مقام مسئول در این حوزه عنوان کرد و گفت: رشت با مشکلات محیط زیستی فراوانی مواجه است، مدفن زباله در سراوان و دو رودخانه گوهر رود و زرجوب از این حوزه هستند. لذا حضور مهندس کاوه مدنی به عنوان یک شخصیت حقوقی در جمع نمایندگان پارلمانی شهر رشت میتواند در برون رفت مشکلات زیست محیطی این شهر نقش بسزایی داشته باشد.