اعتراف محمدحسن عاقل منش به محقق نشدن انتظارات مردم:

شهروندان می خواهند بدانند که از شورای پنجم رشت چه عملکردی بر جا مانده است

محمد حسن عاقل منش در جلسه کمیسیون عمران شورای شهر رشت با اشاره به اینکه در مرداد ماه سال جاری سومین سال از عمر فعالیتی شورای پنجم به اتمام می رسد اظهار کرد: متاسفانه به علت مشکلات و تنگناهایی که در جریان انتخاب شهردار ایجاد شد انتظارات مردم محقق نشد و شهروندان می خواهند بدانند که از شورای پنجم رشت چه عملکردی بر جا مانده است.

حرف تازه – محمد حسن عاقل منش در جلسه کمیسیون عمران شورای شهر رشت با اشاره به اینکه در مرداد ماه سال جاری سومین سال از عمر فعالیتی شورای پنجم به اتمام می رسد اظهار کرد: متاسفانه به علت مشکلات و تنگناهایی که در جریان انتخاب شهردار ایجاد شد انتظارات مردم محقق نشد و شهروندان می خواهند بدانند که از شورای پنجم رشت چه عملکردی بر جا مانده است.

محمد حسن عاقل منش با بیان اینکه شورای پنجم باید یک یادگاری مشخص از خود بر جای بگذارد افزود: قرار است چند پروژه بزرگ و مهم را با همکاری قرارگاه خاتم به سرانجام برسانیم و انتظار می رود با برداشتن موانع پیش رو این مهم هر چه سریعتر محقق شود.

 

وی به آرامگاه مشروطه واقع در ابتدای خیابان پرستار رشت اشاره کرد و گفت: این نوع پروژه ها شناسنامه عملکردی شوراهای ادوار مختلف هستند .

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به رصد خانه کوشیار گیلانی واقع در رشت بیان کرد: اتمام و بهره برداری از این پروژه جزو مطالبات علاقمندان به علم نجوم در رشت است و خوشبختانه فرزندان شهر رشت در این حوزه در سراسر کشور و حتی دنیا به طور چشمگیری درخشیده اند و انتظار دارم پس از سال ها انتظار این پروژه به اتمام برسد.

 

عاقل منش به تخلیه ساختمان میرزا خلیل رفیع واقع در صیقلان اشاره کرد و گفت: این ساختمان قرار است به موزه مشروطه تبدیل شود و متاسفانه با بی توجهی به تاریخ پُر افتخار مردم رشت در مشروطه در این باره اجحاف شده و معتقدم با بهره برداری از این پروژه پیرامون نقش مردم رشت در مشروطه احقاق حق می شود و خوشبختانه در حال حاضر چند نفر از مجموعه داران برای راه اندازی موزه مشروطه رشت اعلام آمادگی کرده اند.

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت آرامگاه دکتر حشمت را یکی دیگر از ظرفیت های خوب این شهر دانست و تصریح کرد: متاسفانه این آرامگاه تا کنون به سرانجام نرسیده است و معتقدم همچون سال گذشته باید اعتبارات مناسبی به این پروژه اختصاص پیدا کند.

 

عاقل منش با اشاره به آرامگاه چهار شهید گمنام واقع در مسکن مهر و بوستان ملت رشت افزود: سازمان برنامه و بودجه گیلان از بابت همکاری در پروژه های فرهنگی رشت اعلام آمادگی کرده است و معتقدم باید از چنین ظرفیت هایی در راستای تکمیل و بهره برداری از چنین پروژه هایی بیشتر استفاده کنیم.