محمدحسن عاقل منش:

شهروندان از پارک کردن خودرو در نقاط نامناسب در ایام بارش برف خودداری کنند

حرف تازه – رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت نیز از آمادگی شهرداری و شورا در ایام بارش برف خبر داد. محمد حسن عاقل منش در گفتگو با اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش برف از عصر شنبه […]

حرف تازه – رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت نیز از آمادگی شهرداری و شورا در ایام بارش برف خبر داد.

محمد حسن عاقل منش در گفتگو با اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش برف از عصر شنبه اظهار داشت: در این راستا شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت با برگزاری جلسات برنامه ریزی لازم را انجام دادند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر رشت با برگزاری چندین جلسه و تقسیم بندی وظایف از آمادگی کامل در ایام بارش برف برخوردارند و امیدواریم در کنار مردم روزهای خوبی را سپری کنیم.

وی از آمادگی مناطق و سازمان های تابع شهرداری در ایام بارش برف خبر داد و گفت: مناطق و سازمان های شهرداری امکانات لازم در زمان بارش برف را فراهم کرده اند تا در کنار سازمان های دیگر در زمان بارش برف خدمت رسانی کنند.

عاقل منش به اهمیت اطلاع رسانی در زمان بارش برف تاکید کرد و افزود: شهروندان ماشین های خود را در مکان های نامناسب پارک نکنند تا ماشین آلات برف روب برای تردد با مشکل مواجه نشوند.

عضو شورای شهر رشت در پایان شهروندان را به همکاری با سازمان های متولی خدمت رسان دعوت کرد و افزود: امیدواریم با مشارکت یکدیگر روزهای برفی خوبی را داشته باشیم.