محمد پورناصرانی از آمادگی شهرداری منطقه 4 رشت برای مواجهه با برف خبرداد؛

شهروندان از تردد غیر ضروری با خودروی شخصی در هنگام بارش برف خودداری کنند

حرف تازه – محمد پورناصرانی ضمن اعلام آمادگی شهرداری منطقه ۴ برای مدیریت بارش برف خواستار مشارکت بیشتر شهروندان شد. مهندس پورناصرانی برف را نعمتی پربرکت و شادی بخش برای مردم عنوان کرد و اذعان داشت: شهرداری منطقه ۴ طی دو ماه اخیر با شناسایی محورهای اصلی و درجه دو اقدام به تقسیم بندی حوزه […]

حرف تازه – محمد پورناصرانی ضمن اعلام آمادگی شهرداری منطقه ۴ برای مدیریت بارش برف خواستار مشارکت بیشتر شهروندان شد.

مهندس پورناصرانی برف را نعمتی پربرکت و شادی بخش برای مردم عنوان کرد و اذعان داشت: شهرداری منطقه ۴ طی دو ماه اخیر با شناسایی محورهای اصلی و درجه دو اقدام به تقسیم بندی حوزه ها و ارائه ماموریت به آنان اقدام نمود.

شهردار منطقه ۴ از به روز رسانی ماشین آلات این منطقه خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر به روز رسانی تجهیزات و ماشین آلات، کیسه های نمک برای مرتفع شدن سرخوردگی خودروهای گذری معابر مهیا شده است.

وی با اشاره به اعلام آمادگی از سوی پیمانکاران رفت و روب و فضای سبز شهرداری منطقه ۴ در همراهی این منطقه جهت بازگشایی معابر خاطرنشان کرد: در دهه های قبل و همزمان با دوران کودکی و نوجوانی بیشتر شاهد همراهی شهروندان ساکن کوچه ها و خیابانهای فرعی در راستای باز معابر پوشیده از برف بوده ایم لذا شایسته است که شهروندان امروز شهر رشت نیز همچون گذشتگان خود تا جایی که امکان دارد کمک حال مجموعه مدیریت شهری باشند.

محمد پورناصرانی همراهی و همدلی شهروندان در پاکسازی معابر را گامی بلند در ارائه خدمات بهینه به دیگر همشهریان دانست و گفت: بازگشایی معابر اصلی،بیمارستانها و مدارس، ادارات و مراکز خرید و مهم شهر از اهم برنامه های شهرداری های منطقه در صورت بروز بحران احتمالی ناشی از برف سنگین است.

شهردار منطقه ۴ با تاکید براینکه باید روزهای برفی را به روزهای خوش و مفرح برای شهروندان تبدیل کرد، یادآور شد: دکتر نصرتی شدیدا مخالف به کار بردن تعبیر بحران در هنگام بارش برف شدید است چرا ایشان معتقدند باید این ایام را به خاطراتی خوش برای مردم این شهر تبدیل کرد، بنابراین شهروندان شریف شهر رشت از حضور مسئولین خود در صورت بارش برف شدید تا زمان برگشت به شرایط عادی در معابر مطمئن باشند.

وی در پایان سخنان خود ضمن اعلام آمادگی سامانه ۱۳۷ در پاسخگویی به نیازها و اعلام نظرات و شکایات شهروندان بار دیگر از آنان خواست که از پارک کردن خودروهای خود در مسیر و معابر اصلی شهر و شهرکها و زیردرختان کاملا خودداری نمایند و در طی دو سه روز اول هفته آینده از عبور غیر ضروری خودروهای شخصی در خیابانها و معابر اصلی شهر خودداری نمایند.