شهردار لشت نشا: در مورد اوقاف با هیچ سایتی مصاحبه نکردم

سید حسن میرهاشمی گفت: محوریت صحبت من در مورد اوقاف نبود. هرچند نقش اوقاف را در این شهر نمیتوان کتمان کرد و مردم اوقاف را مانع پیشرفت شهر می دانند.

حرف تازه – شهردار لشت نشا در گفت و گویی اظهار داشت: به مناسبت روز خبرنگار چندتن از خبرنگار دعوت شد و از این عزیزان در دفترم تجلیل به عمل آمد .

وی ادامه داد: در آغاز صحبت هایم اعلام کردم این یک نشست دوستانه است و نشست خبری نیست اما یک خبرنگار صحبتهای من را در این جلسه دوستانه در سایت خود انعکاس داد .

سیدحسن میرهاشمی جورشری گفت: سه مورد سوال در مورد اوقاف از اینجانب شد که پاسخ را به صورت دوستانه و به عنوان شهروند دادم.

وی افزود: در این جلسه در مورد مشکلات شهری، ترافیک، پروژه های در حال اجرا، طلب یا بدهکاری شهرداری ،منابع اعتبارات پروژه های عمرانی،قطع سهم نفت و گاز و ارزش افزوده از کانال سازمان شهرداریها و… صحبت شد. محوریت صحبت من در مورد اوقاف نبود. هرچند نقش اوقاف را در این شهر نمیتوان کتمان کرد و مردم اوقاف را مانع پیشرفت شهر می دانند.

شهردار لشت نشا اشاره کرد: آن روز خبرنگار صحبتهای من را چالشی و تند مطرح کرد و فقط موضوع اوقاف تیتر شد.

میرهاشمی جورشری در پایان گفت : طبیعی است اوقاف قدرسهم خود را طلب کند. شهروندان و مسئولین فعلی در حال حاضر با مقوله اوقاف روبرو هستند و پسندیده است که مسئولین در حد توان با مردم رنجدیده لشت نشا مساعدت و تعامل داشته باشند

وی خاطرنشان کرد: اوقاف اخیرا تلاش و مساعدتهای قابل تقدیری مبنی بر رفع مشکلات شهر لشت نشا انجام داده است از قبیل تخفیف ۵۰ و حتی ۹۰درصدی به برخی ادارات و ساختمانهای شخصی .در پایان ضمن آرزوی اتمام دوره اوقاف در این شهر از مسئولین اداره کل اوقاف و امورخیریه گیلان تشکر و قدردانی میکنم .